  • Data: 2023-05-04 21:30:36
    Temat: Re: Jest tu ktoś?
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 May 2023 19:59 nadir <n...@h...org> wrote:
    > Czy teraz pomogą nam z Rosją? Bo nam się tu powoli wojna szykuje. A z
    > tego co czytam i widzę, to oni by chętnie jednak z ruskimi się
    > dogadali. Jak to wygląda tam na miejscu?

    Ach, o to chodziło... Nie skojarzyłem, bo tutaj to już absolutnie nie
    jest żaden temat. Jakoś wyszło z mody.

    Coś tam czasem w mediach ktoś mimochodem wspomni o jakiejś wojnie tam
    daleko na wschodzie, ale to w zasadzie nas nie dotyczy. Poza tym, daliby
    już sobie spokój, warzywa znów podrożały, panie kto to widział. A tak w
    ogóle, to czy to już nie załatwiony temat? Po co w Europie tyle państw.

    Mateusz

    --
    Bo sojusz wielkich, to nie zmowa,
    To przyszłość świata, wolność, ład