  • 1. Data: 2023-05-04 12:18:52
    Temat: Jest tu ktoś?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Nie wiem czy po zmianie serwera nie widzę postów, czy nikt tu nie pisze...

    TG

  • 2. Data: 2023-05-04 12:25:38
    Temat: Re: Jest tu ktoś?
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid>

    On Thu, 04 May 2023 12:18:52 "Tomasz Gorbaczuk" wrote:
    > Nie wiem czy po zmianie serwera nie widzę postów, czy nikt tu nie
    > pisze...

    Obecny!

    Też przerzuciłem się na inny serwer, ponieważ aioe nagle zmarł. Teraz
    korzystam z eternal-september. A postów tutaj swoją drogą coraz mniej.
    Tak, jak i na innych grupach.

    Mateusz

  • 3. Data: 2023-05-04 12:49:21
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    > Nie wiem czy po zmianie serwera nie widzę postów, czy nikt tu nie pisze...
    >
    > TG

    Przerzuciłem się na chmurka.net, chyba działa ;)

    L.

  • 4. Data: 2023-05-04 13:05:06
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-05-2023 o 12:49, Lisciasty pisze:

    > Przerzuciłem się na chmurka.net, chyba działa ;)

    Na chmurce jestem od dawna, bezproblemowy serwer.

  • 5. Data: 2023-05-04 13:32:14
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2023 o 13:05 Cavallino <C...@k...pl> pisze:

    > Na chmurce jestem od dawna, bezproblemowy serwer.

    Dobra, chyba ogarnąłem.
    Dać chłopu pióro to atrament wypije :-0

    TG

  • 6. Data: 2023-05-04 16:11:31
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Nie wiem czy po zmianie serwera nie widzę postów, czy nikt tu nie pisze...
    >
    > TG

    Widać Cię :)

    --
    Janusz

  • 7. Data: 2023-05-04 17:21:38
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Obecny!
    >
    > Też przerzuciłem się na inny serwer, ponieważ aioe nagle zmarł. Teraz
    > korzystam z eternal-september.
    A to nie jest ten serwer anonimujący? jeśli tak to nie wszystkie serwery
    biorą z niego posty bo traktują go jak spam, całe szczęście chmurka już
    chyba go nie filtruje i posty widać :)

    A postów tutaj swoją drogą coraz mniej.
    > Tak, jak i na innych grupach.

    Postęp :( zostaliśmy ostatnimi Mohikanami.

    --
    Janusz

  • 8. Data: 2023-05-04 18:33:12
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2023 o 16:11 Janusz <j...@o...pl> pisze:

    > Widać Cię :)

    Teraz już wiem, dzięki.

    TG

  • 9. Data: 2023-05-04 19:08:22
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    >
    > Też przerzuciłem się na inny serwer, ponieważ aioe nagle zmarł. Teraz
    > korzystam z eternal-september. A postów tutaj swoją drogą coraz mniej.

    Co tam we Francji?
    Przyjdą nam z pomocą jak w 1939 czy nie przyjdą?;)

  • 10. Data: 2023-05-04 19:18:47
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid>

    On Thu, 4 May 2023 19:08 nadir wrote:
    > Co tam we Francji?

    Maj. :) Wiosna, jagnięta rosną, pisklaki się wykluwają, a rodzinki
    budzą się ze snu:
    https://images92.fotosik.pl/659/fc3cc09741067713.jpg

    Ogólnie rzecz biorąc bardzo pozytywnie.

    > Przyjdą nam z pomocą jak w 1939 czy nie przyjdą?;)

    Chyba mało bystry jestem, bo nie rozumiem aluzji. Czy mogę prosić o
    koło ratunkowe?

    Mateusz