  • Data: 2020-07-09 13:39:43
    Temat: Re: Jestem Kadar
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-07-09 o 11:43, Wymuszona Zmiana pisze:
    > Cześć, jestem Kadar. Kilka dni temu jaśnie wielmożny googiel postanowił zabrać mi
    konto i nie chce oddać
    Pocieszę Cię chociaż wiem że to marna pociecha, podobnie załatwił Mnie
    na telefonie, straciłem sporo zdjęć bo nie wysłałem ich do chmury a
    zapomniałem ściągnąć z telefonu, i tak samo, odzyskiwanie hasła się nie
    powiodło potem profilaktyczna blokada bo nie wiemy kim jesteś i tel w
    sumie poszedł do kosza :( bo nowego konta też nie da się założyć bo już
    istnieje stare i tak w kółko, jednym słowem porażka, czyszczenie,
    restarty nic nie pomogły.

    --
    Janusz