  • Data: 2020-07-09 20:01:48
    Temat: Re: Jestem Kadar
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wymuszona Zmiana napisała:

    > Teraz z kolei po każdym wpisie karze mi potwierdzać, że nie jestem
    > robotem i jakieś obrazki ciągle mam rozpoznawać.

    No to dobrze słyszłem -- cały czas karze i karać będzie aż do skutku
    (ładne chociaż te obrazki, jest na co popatrzeć?).

    > Mogę coś z tym zrobić?

    Jeszcze raz przemyśleć swe występki, a może nawet zastosować się do
    tego co inni tutaj radzą.

    Jarek

    --
    -- To się dopiero zacznie. -- Dziś znowu jest mocno wstawiony,
    więc będzie na pewno mówił o ciernistej drodze grzechu.