  • Data: 2020-07-09 17:45:28
    Temat: Re: Jestem Kadar
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:59bc108a-27f1-4b88-a049-16972f6d2318o@googlegr
    oups.com>
    user Kadar pisze tak:

    > Gdzieś znalazłem informację, że tak się dzieje gdy ktoś loguje się
    > z zagranicy ale kurcze jakaś forma odzysku powinna być. Jestem
    > teraz Wymuszony!

    no co Ty? jakis gogiel wymusi na Tobie zmiane nicka?

    > Oczywiście nie mam też dostępu do poprzednich zdjęć, na szczęście
    > za dużo to tam nie miałem. jestem wkurzony.

    Jakich zdjęć? A w programie pocztowym na kompie nie masz poczty
    ściągnietej?

    > Pozdrawiam i uważajcie. Zdaje się, że niektórzy nie korzystają
    > łask wielmożnego googla ja niestety tak. K.

    Mnie googiel rozbawił jak napisał Za dużo kont chcesz założyc na jeden
    adres :) Ale najbardziej mnie rozwalaja ekrany logowania zaloguj z
    szajsbukiem zaloguj z guglem a co to on nasz ojcze nasz?

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce