    From: ikka <i...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    Date: Thu, 03 Jul 2014 16:37:48 +0200
    <lort1f$340$1@node1.news.atman.pl> <los5ih$8d4$1@node2.news.atman.pl>
    <losbtc$vfu$1@speranza.aioe.org> <losjpk$c46$2@dont-email.me>
    <losklq$nks$1@node2.news.atman.pl> <lotljt$u2s$1@speranza.aioe.org>
    <f...@g...com>
    <lougtp$2b0$1@usenet.news.interia.pl> <lp1q0a$v40$1@node2.news.atman.pl>
    <lp1qjn$6ut$1@usenet.news.interia.pl> <lp1ro0$15t$1@node2.news.atman.pl>
    <lp1slp$b9n$1@usenet.news.interia.pl> <lp1ur2$jdb$1@node1.news.atman.pl>
    <53b4dd8d$0$2224$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp3l0h$agk$1@node1.news.atman.pl>
    <53b55856$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp3mnr$ce5$1@node1.news.atman.pl>
    <53b56019$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp3ni5$d6t$1@node1.news.atman.pl>
    <53b56302$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2014-07-03 16:04, Ghost pisze:

    > Użytkownik "ikka" napisał w wiadomości grup

    > Chciałbym jedynie uzyskać odpowiedz na pytanie czy podtrzymujesz tezę
    > "nie podoba mi się tylko to, że jakaś grupa
    > społeczna próbuje mi mówić co MOGĘ oglądać."?

    tak, nadal mi się to nie podoba:) tak samo, jak nie podobałoby mi się
    palenie utworów kochanowskiego :)
    nie ma obowiązku oglądania tego akurat przedstawienia.

    > Nikt nie widzi? na pewno?

    na razie pozostają bezkarni. jakoś kościół nie potępia oka za szerzenie
    nienawiści. a ten wciąż skądś wypełza.

    --
    You are the result of 4 bilion
    years of evolutionary success.