    From: ikka <i...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    Date: Tue, 08 Jul 2014 23:50:48 +0200
    <lort1f$340$1@node1.news.atman.pl> <los5ih$8d4$1@node2.news.atman.pl>
    <losbtc$vfu$1@speranza.aioe.org> <losjpk$c46$2@dont-email.me>
    <losklq$nks$1@node2.news.atman.pl> <lotljt$u2s$1@speranza.aioe.org>
    <f...@g...com>
    <lougtp$2b0$1@usenet.news.interia.pl> <lp1q0a$v40$1@node2.news.atman.pl>
    <lp1qjn$6ut$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b56050$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp3pnv$ht0$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b571e1$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp3soi$o8p$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b58b25$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp5tc1$585$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b6ca5a$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp773o$1hb$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b72e38$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp8bq9$g0d$1@usenet.news.interia.pl>

    W dniu 2014-07-05 10:07, Maniek4 pisze:

    > Ale jakie przywileje?
    > Pytam konkretnie, jakie ja wierzacy mam przywileje, ktorych Ty nie masz?

    twoje przywileje to pikuś, ale np. wierzący może blokować teatr,
    niewierzący nie może blokować kościoła.
    a co do przywilejów kk to proszę:

    1. święta jakiego jeszcze kościoła są dniami wolnymi od pracy?
    2. jakiego kościoła dotyczy konkordat?
    3. jakie symbole religijne wiszą w miejscach publicznych
    4. jakie symbole religijne wiszą NAD godłem?
    5. jakiego wyznania duchowny jeździ z policjantami w radiowozie i
    oferuje modlitwę zamiast mandatu?
    6. świątynia opatrzności bożej dostała ile pieniędzy Polaków .... ?
    7. kto płaci pensje kapelanów wojskowych, więziennych i szpitalnych?
    8. kto finansuje składki kk na ubezpieczenie emerytalne?
    9. kto finansuje składki kk na ubezpieczenie rentowe
    10. kto finansuje składki kk na wypadkowe?
    11. czy księża płacą podatki zryczałtowane?
    12. kto jest zwolniony z podatków od nieruchomości niemieszkalnych?
    13. kto jest zwolniony z podatków od budynków: internaty, zarządy
    diecezji, klasztory, domy sióstr, domy emerytów?
    14. kto uczestniczy w stanowieniu prawa w Polsce? Przykład: Protokół z
    posiedzenia Komisji Wspólnej Przedstawicieli Rządu Rzeczypospolitej
    Polskiej i Konferencji Episkopatu Polski
    https://www.dropbox.com/s/02g8bq5fa2o3y8c/protok%C3%
    B3l11%202013.pdf
    15. który związek wyznaniowy może bezkarnie ukrywać pedofilów? która
    organizacja może regulować swój wewnętrzny statut działający ponad
    prawem Rzeczypospolitej Polskiej?
    16. który związek wyznaniowy cenzuruje sztukę?
    17. który związek wyznaniowy może wtrącać się w prawo medyczne,
    edukację?
    18. kto ma swobodę w przeprowadzaniu zbiórek pieniędzy?
    19. ile uczelni katolickich jest finansowanych z naszych kieszeni?
    20. ile dotacji podmiotowych dostały uczelnie katolickie?
    21. kto jest największym posiadaczem ziemskim w Polsce?
    22. kto ponosi koszty emitowania programów katolickich w telewizji?
    23. kto ponosi koszty funkcjonowania funduszu kościelnego?
    24. kto nie płaci podatków od czynności cywilnoprawnych?
    25. kto nie płaci podatków od spadków i darowizn?
    26. rozgłośnie którego związku wyznaniowego są zwolnione z opłat
    koncesyjnych?
    27. kto nie musi rozliczać się z datków od wiernych?

    jest tego więcej, google działa, poszukaj sobie.

    tu dane z 2005 roku:
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,4322/q,Ile.koszt
    uje.nas.kosciol
    tu z 2011: