    Date: Thu, 10 Jul 2014 00:18:48 +0200
    From: uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    <losjpk$c46$2@dont-email.me> <losklq$nks$1@node2.news.atman.pl>
    <lotljt$u2s$1@speranza.aioe.org>
    <f...@g...com>
    <lougtp$2b0$1@usenet.news.interia.pl> <lp1q0a$v40$1@node2.news.atman.pl>
    <lp1qjn$6ut$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b56050$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp3pnv$ht0$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b571e1$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp3soi$o8p$1@usenet.news.interia.pl> <lp41tc$nuv$1@node1.news.atman.pl>
    <lp5q34$tug$1@usenet.news.interia.pl> <lp6mhh$mde$1@node1.news.atman.pl>
    <lp8q58$evb$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b92d06$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpciqv$mr9$1@usenet.news.interia.pl>
    <53ba38e3$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpdj73$sj2$1@usenet.news.interia.pl>
    <53bb1a77$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpfaph$j2k$1@usenet.news.interia.pl>
    <53bcfbb4$0$2234$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>

    W dniu 2014-07-09 11:05, Budyń pisze:
> [...]
    > główne założenie: żeby "Tęcza" nie była zaangażowana społecznie czy
    > politycznie, aby była całkowicie wolna od jakichkolwiek narzuconych
    > znaczeń. Po prostu - aby była piękna autorka po spaleniu teczy:
    > Najlepszą datą na powrót "Tęczy" jest dzień 17 maja, który jest
    > Międzynarodowym Dniem Walki z Homofobią - napisała w oświadczeniu jej
    > autorka Julita Wójcik. Nawet jesli w samym zamysle nie była symbolem
    > lgbt to sie nim stała. A polacy go gejostwa nie chcą. Tyle ze nie za
    > bardzo sie maja jak bronic - cale popularne media sa w rekach lewakow.

    A co by Katole zrobiły, gdyby postawiła taką samą tęczę, ale w formie
    krzyża, także na 17 maja?
    Katole po prostu zawsze potrafią znaleźć skojarzenia, byle tylko komuś
    dowalić.
    Widzisz do czego doprowadza katolicka paranoja, homofobia i fanatyzm?
    Do głupoty i łamania prawa.

    A tu najświeższe wiadomości:
    http://wiadomosci.onet.pl/marcin-dubieniecki-zmarlo-
    dziecko-ktoremu-profesor-chazan-uratowal-zycie/djlx6

    > wstrzemiezliwosc jest skuteczna w 100% :-)

    ROTFL
    Rozbawiłeś mnie do łez.

    > Chodzi maz w nocy po pokoju, zona sie budzi i sie pyta - co jest?
    > Mąż: Seksu mi sie chce!!!
    > Żona:No to chodz.
    > Mąż: no to chodze...

    Suchar :)

    > no ale tobie nikt nie kaze tego stosowac - tez masz problem ze ja miesa w piatek
    nie jem?

    Co Ty pitolisz?
    Ksiądz występujący w publicznej TV, mieszający z błotem osoby używające
    środki antykoncepcyjne nie informuje, że dotyczy to tylko i wyłącznie
    Katolików i nie dotyczy osób niewierzących.

    > własnie to robi poprzez brak promocji seksu w wieku gdy dzieciaki sa do tego
    niegotowe.

    Tak to robi KK, a przy tym jeszcze wmawia dzieciom o nieczystości.
    Później dorastają takie cielaczki, dla których seks to największe zło i
    tabu, które nawet w małżeństwie nie potrafią czerpać z seksu tego co dobre.

    > W anglii masz juz gwalty popelniane przez 10letnie dzieci. U nas one nie wiedza ze
    to mozna wlozyc w tamto.

    U mnie w szkole podstawowej chłopaki w wieku 9-10 lat także się
    zabierali za dziewuszki. Co prawda skończyło się tylko na obmacywaniu
    dziewcząt i szkolnej aferze.
    Inny przypadek to mój bratanek w wieku 6 lat wraz z kolegami i koleżanką
    "bawili" się w krzakach.
    Informacja dotarła do rodziców. Chłopak wrócił do domu i zaczęto go
    podpytywać jak tam był o na podwórku, w co się bawili itd.
    W końcu padło pytanie: "a tam w krzakach to co robiliście razem z
    koleżanką?"
    Chłopak poczerwieniał i w końcu wydusił z siebie: "ale to (tu padło
    kilka imion) dygali się, ale mnie tam nie było".
    Ciocia pyta chłopaka "a co znaczy dygali się?"
    Pada odpowiedź: "to ty ciocia nie wiesz co to znaczy dygali się?"
    Tak więc kolego, te Twoje bajeczki to sobie schowaj głęboko, bo teraz
    dzieci wiedzą więcej niż się Tobie, "staremu zgredowi" wydaje.
    Postawa jaką proponujesz to szczyt hipokryzji i skrajna głupota. Obecnie
    dzieciaki mają bezproblemowy dostęp do treści pornograficznych w
    kioskach z gazetami, w TV i w internecie.
    Dlatego też dzieci trzeba zaznajamiać z seksem jak najwcześniej, bo
    tylko dzięki temu nie będą poznawały seksu od wypaczonego obrazu jakim
    jest wyuzdana pornografia.

    > nie masz problemów byc moze rowniez dzieki temu ze nikt ci w glowie w dziecinstwie
    nie mieszal. Jesli zacznie sie dzieciom w przedszkolach zaburzac zwykly rozwoj to i
    statystyki roznych homo wzrosna mocno. Dlatego protestujemy przeciw tym niby
    rownosciowym pomyslom.

    Wybacz, ale KK tak ludziom miesza w głowie, że aż szkoda gadać.

    Cała rzecz właśnie polega na tym, aby zabronić w przestrzeni publicznej
    zarówno propagowania jak i potępiania zarówno zachowań homoseksualnych
    jak i pseudo wartości KK.