    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    Date: Fri, 11 Jul 2014 13:03:55 +0200

    dyskusyjnych:lpofmo$39p$...@d...me...

    > czy ten kto oburza sie na pokazanie przez dr. Dębskiego zdjęć płodu ze
    > sprawy dr. Chazana oburzał się na takie zdjęcia na "wystawach
    > aborcyjnych"?

    Po pierwsze jeśli dziecko się urodziło żywe to są to już zdjęcia "dziecka",
    a nie "płodu".
    To tylko tak gwoli ścisłości naukowej.

    Jakie "takie" zdjęcia? Jeśli chodzi o temat to są zupełnie _inne_ zdjęcia.
    Natomiast jeśli chodzi o drastyczność to są jak najbardziej porównywalne i
    oczywiście masz słuszność że należałoby się oburzać jednakowo w obu
    przypadkach, albo wcale.

    > a co mają ateiści do tego przedstawienia?

    Bronią prawa do pokazywania tego przedstawienia, więc ciekawi mnie czy
    innych wolności wypowiedzi (czy też realizacji artystycznej) też bronią czy
    tylko tego przedstawienia.

    Pozdrawiam
    Ergie