    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    Date: Mon, 14 Jul 2014 10:13:38 +0200
    <losklq$nks$1@node2.news.atman.pl> <lotljt$u2s$1@speranza.aioe.org>
    <f...@g...com>
    <lougtp$2b0$1@usenet.news.interia.pl> <lp1q0a$v40$1@node2.news.atman.pl>
    <lp1qjn$6ut$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b56050$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp3pnv$ht0$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b571e1$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp3soi$o8p$1@usenet.news.interia.pl> <lp41tc$nuv$1@node1.news.atman.pl>
    <lp5q34$tug$1@usenet.news.interia.pl> <lp6mhh$mde$1@node1.news.atman.pl>
    <lp8q58$evb$1@usenet.news.interia.pl> <lphrl3$547$1@node2.news.atman.pl>
    <lpjjrb$s90$1@usenet.news.interia.pl> <lpke76$uev$1@node1.news.atman.pl>
    <lplkud$c0s$1@usenet.news.interia.pl>
    <53c16f53$0$2375$65785112@news.neostrada.pl>
    <lprs6s$ls$1@node2.news.atman.pl>
    <53c19359$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    <lps98c$pu4$1@usenet.news.interia.pl> <lpuo9t$p9a$3@node2.news.atman.pl>
    <lq00mf$bos$1@usenet.news.interia.pl>

    W dniu 14.07.2014 09:25, Maniek4 pisze:

    > Hehe
    > Ja wiem, ze ludzie o szczegolnych cechach psychicznych maja problemy z
    > wlasciwa ocena sytuacji. Wiec smialo sobie pisz, bedzie tylko wiecej.

    Ach, jakbym słyszał ratlerka sąsiada - małe, dziamgające zza płota
    (tutaj: anonimowości) gówienko.

    > Znaczy slynna projecja tak? :-)

    A ja pisałem coś o "przyjemnym lizaniu podłogi"? To twój tekst i uważam
    go za co najmniej... dziwny. Wręcz wymagający pilnej konsultacji
    psychiatrycznej - zanim się czymś zatrujesz (chociaż dla ludzkości nie
    byłoby to takie złe).

    > Schemat stary to ja na Ciebie mam od dawna. Nie jestes w stanie niczym
    > mnie zaskoczyc. Psychicznie jestes tak prosty, ze az zal.

    Przypomina mi się stary "wierszyk":

    "Powiedział co wiedział,
    a że nic nie wiedział to nic nie powiedział."

    To jest kwlintesencja twojej żałosnej osóbki.