    From: Dy <d...@m...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: KIERBUD - Umowa - stawka
    Date: Tue, 14 Apr 2009 08:35:23 -0700 (PDT)

    widziec to nie to samo co byc na nich i przygladac sie. Jako dzieciak
    owszem widziałem ale nic z tego nie wynika.

    > zbedny

    Musze niestety odwolywac sie do opisow i zaslyszanych opinii ale
    staram sie bazowac na czyms co jest jak najbardziej wiarygodne i
    ewidentne.
    Poczytaj forum muratora (albo nie bo tak juz niczego nie da sie
    znalezc). To tam jest opis jak inwestor walczy z wykonawca bo sciany
    byly krzywo postawione.
    Kto ma tego dopilnowac? Tu tez byla dyskusja jakiego rzedu odchylka
    jest dopuszczalna.
    Istnieje taka grupa ludzi najczesciej okreslani jako humanisci dla
    ktorych cm i mm niczym sie nie roznia. Takiemu czlowiekowi naprawde
    nie wiele potrzeba zeby mu wmowic ze tak jest w normach.

    > wibrator listwowy zeby zawibrowac i wyrownac sama plyte.

    Chryste a coz to takiego?
    Do poki Ty mi tego nie napisales to ja nawet nie wiedzialem ze to na
    swiecie istnieje. Wibrator kojarzy mi sie zdecydowanie z innym
    urzadzeniem i to nie z przeznaczeniem do betonu.
    Ja swoja wiedze czerpie z ksiazek, forow i dopytywania jak nie
    przeczytam to nie bede wiedzial.

    Po to potrzebny mi jest kierownik a jesli on ma gdzies moja budowe - a
    tak najczesciej bywa - to dobieram inspektora.

    Na koniec przypomne wielokrotnie pojawiajace sie pytanie przez wielu
    znajacych sie na rzeczy zadawane: a co na to twoj kierownik?
    Kierownika nie ma bo przeciez on przyjezdza tylko odebrac okreslone
    etapy prac.

    Budowa wlsnego domu na pewno nie jest dla mieczakow.

    Pozdrawiam
    Dy