  • 11. Data: 2010-09-05 19:07:00
    Temat: Re: KOMINEK I SUFIT
    Od: "juliusz1" <juliusz1(wytnij to)@go2.pl>

    Dziś rozpaliłem ponownie i dosyć mocno zagrzałem temperatura na syficie w
    max nagrzym miejscu 71 stopni ,myslęże to niedużo i nie mam się co martwić
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-09-06 17:16:55
    Od: "andy" <k...@o...pl>

    końca "dopieszczony" .http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/79cd128c1beb096
    3.htmlh
    ttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e703e175ca66e4a5.
    html

    > no ładnie :-)
    > a czym będziesz obkładał?
    > ja obkleiłem takimi płytkami z gipsu imitującymi piaskowiec, niestety
    > okazało się to mało praktyczne, po sezonie nad paleniskiem zrobiła się
    > ciemna smuga od sadzy i to tylko od chwilowego otwierania drzwiczek, a
    > z tej porowatej powierzchni nie da się tego doczyścić, teraz będę
    > dorabiał coś w rodzaju odstającej szerokiej ramki i obłożę to czymś co
    > będzie gładkie i łatwe w czyszczeniu
    >
    > pozdrawiam
    > s_13

    Wokół drzwiczek będzie pas z płytki granitowej szer. 12cm, nad nim dwa pasy na
    3/4 szerokości ścianki przechodzące na sciankę z prawej strony. Półka z prawej
    też ale tylko blat http://www.rrgranity.pl/wp-
    content/gallery/plyty_granitowe/fantasy_gold.jpg
    Na razie całość wygładzona klejem do płytek Ceresit CM17.
    Widok kominka teraz :http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/64d40aff274ea19
    a.html
    pozdrawiam,
    //

  • 13. Data: 2010-09-07 06:19:21
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Użytkownik "juliusz1" <juliusz1(wytnij to)@go2.pl> napisał w wiadomości
    > sufit ze zwykłych regipsów nad rura łacząca kominek z kominem bardzo się
    > nagrzał (odległośc około 40 cm od kolanka do sufitu)

    Powinna być zastosowana nad tą rurą komora dekompresyjna,
    (zasilana zimnym pow. z wentylacji)
    której drugorzędnym zadaniem jest chłodzenie komory ciepłej.

  • 14. Data: 2010-09-07 07:14:11
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Powinna być zastosowana nad tą rurą komora dekompresyjna,
    > (zasilana zimnym pow. z wentylacji)
    > której drugorzędnym zadaniem jest chłodzenie komory ciepłej.

    zasilana nie musi być...
    wystarczy zrobić przelotowo kratki, jedna wyżej druga niżej, a
    grawitacja zrobi swoje...

    pozdrawiam
    s_13