    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: KOSTKA BRUKOWA - mówcie co mogą spaprać
    Date: Thu, 16 Jul 2009 21:46:57 +0200

    kiki pisze:
    > "BartekK" <s...@N...org> wrote in message

    > to pisz co było źle i co wpisać w umowę
    Wszystko było źle, jedynie dobrze była na wierzchu tego wszystkiego
    ułożona kostka ;) Po prostu nie będąc budowlańcem-geologiem nie znałem
    się na tym jak to ma być zrobione, było zamawiane na zasadzie "chcę mieć
    kostkę na podwórku", przyszła firma powiedziała cene, zostało
    zaakceptowane, zrobili. Okazało się, że nie dali tłucznia, żwiru,
    niczego pod spód - wyrównali ziemię, posypali ~5cm piasku (dopiero
    później doszedłem ile m^3 piachu poszło na ile m^2 podwórka, wychodzi
    warstwa 5cm), ubili "skaczącą stopą" i ułożyli na tym kostkę, posypali
    piaskiem by wszedł w łączenia. Niby wyglądało ok, działało z rok też
    dobrze a potem zaczeło się zapadać falować i rozsuwać na brzegach
    (pomimo krawężników)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173