  • 1. Data: 2009-07-16 01:04:09
    Temat: KOSTKA BRUKOWA - mówcie co mogą spaprać
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    Czas na kostkę brukową. Mówcie kochani co mogą spaprać, jakie fuszerki u was
    były. Kostki nie wybrałem ale to raczej mało istotne.
    Chcę to wpisac do umowy z wykonawcą.

  • 2. Data: 2009-07-16 06:45:46
    Temat: Re: KOSTKA BRUKOWA - mówcie co mogą spaprać
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    kiki pisze:
    > Czas na kostkę brukową. Mówcie kochani co mogą spaprać, jakie fuszerki u was
    > były. Kostki nie wybrałem ale to raczej mało istotne.
    > Chcę to wpisac do umowy z wykonawcą.

    Porządnie zawibrowane wszystkie!! warstwy podbudowy nie tylko piasek pod
    kostką. Bo takich właśnie magików ja miałem. Jest to o tyle istotne, że
    wjedzie coś cięższego niż zwykła osobówka i może kostka pękać i zapadać się.

  • 3. Data: 2009-07-16 09:56:19
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 16 Lip, 03:04, "kiki" <c...@v...ts> wrote:
    > Czas na kostkę brukową. Mówcie kochani co mogą spaprać, jakie fuszerki u was
    > były. Kostki nie wybrałem ale to raczej mało istotne.
    > Chcę to wpisac do umowy z wykonawcą.

    To ma być kostka granitowa?
    Patrz czy nie zamierzają czasem "pomagać" sobie
    zaprawą cementową, u teścia byli tacy "szpece"
    że kiedy po ułożeniu kostki nie bardzo chciała się
    sama trzymać, polali betonem po szparach.

    Pzdr.
    L.

  • 4. Data: 2009-07-16 10:12:27
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "lleeoo" <l...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    >kostką. Bo takich właśnie magików ja miałem. Jest to o tyle istotne, że
    >wjedzie coś cięższego niż zwykła osobówka i może kostka pękać i zapadać

    A jakie te warstwy mają być, ile centymetrów i czego? Mam zwykły piasek w
    tej chwili, taką pospółkę..
    Jaki czas wykonania? Jakieś reżimy technologiczne?

  • 5. Data: 2009-07-16 10:13:33
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Lisciasty" <l...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > was
    > były. Kostki nie wybrałem ale to raczej mało istotne.

    To ma być kostka betonowa coś jak behaton ale nie do końca. Ale w tym stylu.

  • 6. Data: 2009-07-16 14:14:21
    Od: BartekK <s...@N...org>

    lleeoo pisze:

> [...]
    > kostką. Bo takich właśnie magików ja miałem. Jest to o tyle istotne, że
    > wjedzie coś cięższego niż zwykła osobówka i może kostka pękać i zapadać
    Nie musi być dużo cięższe - u mnie Opel Omega (1.8tony) i po roku już
    miałem kilku centrymetrowe koleiny w kostce, tak że woda stoi w dołkach,
    a idąc po ciemku można się wywalić na pofalowanym podwórku. I wibrowane
    było, tylko że technologia się okazała dobra na "ścieżkę w ogrodzie" a
    nie podwórko gdzie auto wjeżdża...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 7. Data: 2009-07-16 14:47:13
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "BartekK" <s...@N...org> wrote in message

> [...]
    > idąc po ciemku można się wywalić na pofalowanym podwórku. I wibrowane
    > było, tylko że technologia się okazała dobra na "ścieżkę w ogrodzie" a

    to pisz co było źle i co wpisać w umowę

  • 8. Data: 2009-07-16 15:48:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > Czas na kostkę brukową. Mówcie kochani co mogą spaprać, jakie
    > fuszerki u was były. Kostki nie wybrałem ale to raczej mało istotne.
    > Chcę to wpisac do umowy z wykonawcą.

    poszukaj w internecie przekrój drogi z kostki.

  • 9. Data: 2009-07-16 19:46:57
    Od: BartekK <s...@N...org>

    kiki pisze:
    > "BartekK" <s...@N...org> wrote in message

    > to pisz co było źle i co wpisać w umowę
    Wszystko było źle, jedynie dobrze była na wierzchu tego wszystkiego
    ułożona kostka ;) Po prostu nie będąc budowlańcem-geologiem nie znałem
    się na tym jak to ma być zrobione, było zamawiane na zasadzie "chcę mieć
    kostkę na podwórku", przyszła firma powiedziała cene, zostało
    zaakceptowane, zrobili. Okazało się, że nie dali tłucznia, żwiru,
    niczego pod spód - wyrównali ziemię, posypali ~5cm piasku (dopiero
    później doszedłem ile m^3 piachu poszło na ile m^2 podwórka, wychodzi
    warstwa 5cm), ubili "skaczącą stopą" i ułożyli na tym kostkę, posypali
    piaskiem by wszedł w łączenia. Niby wyglądało ok, działało z rok też
    dobrze a potem zaczeło się zapadać falować i rozsuwać na brzegach
    (pomimo krawężników)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 10. Data: 2009-07-16 20:31:57
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

> [...]
    > wszedł w łączenia. Niby wyglądało ok, działało z rok też dobrze a potem
    > zaczeło się zapadać falować i rozsuwać na brzegach (pomimo krawężników)

    No tak czyli się nie znali - po mojemu nie mieli kwalifikacji, a wykonywali
    ten zawód czyli oszukiwali klientów, że są brukarzami.

    Powiedz mi teraz w punktach co po kolei powinni robić i jak.