  • 1. Data: 2009-07-15 18:56:20
    Temat: juz wiem - szpachlowanie scian
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    Witam

    Dzis zakonczylem malowaniem szpachlowanie scian w budynku z wielkiej plyty
    :) Efekt. dosc dziwny, ale dziur nie ma :)
    Szpachlowalem w nastepujacy sposob:
    Najpierw unigrunt, pierwsza warstwa z rodbanu, znow unigrunt i kolejna
    warstwa z gladzi ( cekol ) po cekolu kolejnuy unigrunt i raz jeszcze cekol -
    sciany bardzoo krzywe. Szpachlowalem w sposob taki, ze najpierw sufit i od
    sufitu sciane do polowy ile siegnolem. To byl blad. Trzeba bylko zrobic sam
    sufit i pozniej cala sciane z gory na dol a nie po polowie.
    Na koniec wyszlo tak, ze przy wycieraniu gladzi w miejscach laczenia warstw
    w polowie sciany zaczely sie robic dziwne wysepki. Wylazlo to to dopiero pod
    farba. Widac jak by jedna warstwa przy zacieraniu nie laczyla sie z druga i
    efektem tego jest widok taki ze mam przez caly srodek sciany
    nierownosci..Ale czegos to mnie nauczylo .. :) Ze nie mozna robic polowy
    sciany a nastepnie po objechaniu calego pokoju wrocic i robic reszte .
    Co ciekawe, wczesniejsze pomieszczenia jak robilem takiego efektu nie bylo.
    Robilem najpierw sufit a pozniej cale sciany, a nie sciane na raty :)

    pozdrawiam

    CeZ__134