  • 1. Data: 2009-07-15 23:07:28
    Temat: Sprzeglo hydrauliczne.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uszanowanie.

    Zakupilem sobie wlasnie sprzeglo hydrauliczne firmy Giacomini. Jest male i
    ladne, do tego ma wszystko co potrzebne w komplecie. Gdyby ktos byl
    kotlownianym esteta jak ja, to polecam zapoznac sie z ich produktem. Ceny
    nie przerazaja.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2009-07-16 02:41:44
    Temat: Re: Sprzeglo hydrauliczne.
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    > ladne, do tego ma wszystko co potrzebne w komplecie. Gdyby ktos byl
    > kotlownianym esteta jak ja, to polecam zapoznac sie z ich produktem. Ceny

    Do jakiego wozu?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2009-07-16 06:11:23
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    wiadomości news:h3m4jo$510$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Do jakiego wozu?

    O kotłach coś pisze - pewnie to pewnie do parowozu ;)

    Zobacz: http://sprzeglo1.webpark.pl/sh.htm

    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 4. Data: 2009-07-16 08:31:56
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jd." <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:h3m4jo$510$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > O kotłach coś pisze - pewnie to pewnie do parowozu ;)

    To jest taka nowa hybryda, nic nie macie pojecia. :-)

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2009-07-16 08:37:25
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    Maniek4 pisze:
> [...]
    > ladne, do tego ma wszystko co potrzebne w komplecie. Gdyby ktos byl
    > kotlownianym esteta jak ja, to polecam zapoznac sie z ich produktem. Ceny

    Chciałem zobaczyć to cudo na stronie producenta.. a tu niestety: "The
    requested URL /CDROM/pol/index/index.html was not found on this server."

    a może masz fotki swojej estetycznej kotłowni? :)

    PZDR
    Shaman

  • 6. Data: 2009-07-16 08:52:13
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chciałem zobaczyć to cudo na stronie producenta.. a tu niestety: "The
    > requested URL /CDROM/pol/index/index.html was not found on this server."
    >
    > a może masz fotki swojej estetycznej kotłowni? :)

    Jest w trakcie skladania, czekalem na wszystkie elementy wiec zdjec nie
    robilem. No ale jak skoncze to moge podrzucic. Na szybkiego moge zrobic
    zdjecia samego sprzegla jak Cie to interesuje lacznie z wymiarami. Tylko ze
    to zwykla banka w otulinie z krocami i nie ma sie czym podniecac.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2009-07-16 11:37:15
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko ze
    > to zwykla banka w otulinie z krocami i nie ma sie czym podniecac.

    eeeeeee... myślałem że to jakieś atrakcyjne wizualnie.. :)

    PZDR
    Shaman

  • 8. Data: 2009-07-16 12:33:43
    Od: "Piotr_Boncza" <o...@m...com>

    Maniek4 wrote:
> [...]
    > male i ladne, do tego ma wszystko co potrzebne w komplecie. Gdyby
    > ktos byl kotlownianym esteta jak ja, to polecam zapoznac sie z ich

    spamer, spammer :p

    A tak naprawdę, to cieszę się, że ktoś to stosuje. Jak zalecam je moim
    klientom to słuchają jak bajki o żelaznym wilku i kończy się na tym, że
    Pan Jasio powiedział, że to niepotrzebne i...
    Jaką masz instalację i skąd potrzeba zamontowania?

    pozdrawiam Piotr

  • 9. Data: 2009-07-16 16:28:13
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr_Boncza" <o...@m...com> napisał w wiadomości

    > Jaką masz instalację i skąd potrzeba zamontowania?

    Podlogowka jakies 160m^2, grzejniki w sypialniach i drabinki w lazienkach.
    Instalator uznal ze tak bedzie lepiej, wiec co ja tam bede. Szczegoly
    zostawilem jemu bez wnikania bo widze ze rozsadnie gada.

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2009-07-16 16:29:41
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > eeeeeee... myślałem że to jakieś atrakcyjne wizualnie.. :)

    Jak bys zobaczyl takie jakies polskie inwestycyjne, dlugie na prawie metr
    bez ocieplenia z tabliczka znamionowa wieksza jak srednica to bys wiedzial o
    czym mowie. :-)

    Pozdro.. TK