  • Data: 2010-05-24 21:41:01
    Temat: Re: Kable po podłodze w piwnicy
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:hte8aa$5l7$1@opal.futuro.pl...

    > "Amir" <d...@S...pl> wrote in message
    >
    > O tu sobie zobacz http://www.baborow.com/instalacje/cimg0839.html
    > Co za kretyn to zrobił???????????
    > Tam ma się izolacja łączyć z izolacją, a nie mają lecieć kable.
    > Wziąłbym kija i ich wypędził. jak nie zapłaciłeś za przewody to niech je
    > zdejmą i sobie zabiorą !

    Kurcze, przewody w korytkach i peszlach to powinien być wyjątek przy braku
    innych możliwości a nie reguła, no i nie w piwnicy.
    Ale ta plątanina kabli w ścianach, setki puszek, które nigdy nie będą prosto
    osadzone, bruzdy w porothermie - to przykłady jak nie nalezy robić
    instalacji. Ciekawe jak elektryk połaczy przewody gdy po tynkowaniu rozmyją
    się napisy na izolacji.
    Najbardziej rozwalił mnie widok ściany
    http://www.baborow.com/instalacje/cimg0743.html gdzie przewody lecą w 7
    pionach wciągnięte do otworów w porothermie. Strach myśleć o powieszeniu
    czegokolwiek na takiej ścianie!

    Pozdrawiam,
    Druid29