  • Data: 2011-09-07 12:50:46
    Temat: Re: Kable za plytko
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak jak kolega napisał. Tapeta fizelinowa, potem zamalować i jest pięknie.
    >
    > pozdrawiam

    Kładłem to na notorycznie pękających u mnie ścianach (tapeta kupiona w
    jednym z dużych marketów).
    Ściana (u ciebie sufit) musi być idealnie gładka. Tapeta niczego nie wyrówna
    i przy dziennym oświetleniu wyjdą wszystkie niedoskonałości.
    Kładzie się szybko, robota jest prosta i czysta. Samemu ciężko to robić,
    potrzebne są drugie ręce do pomocy.

    Po malowaniu wygląda rzeczywiście bardzo dobrze (pęknięcia nie wylazły mi
    więcej), ale u mnie nie udało się uniknąć widocznych łączeń między pasami
    tapety. Dodatkowo w niektórych miejscach na brzegu fizelina była delikatnie
    wystrzępiona.

    Nie udało mi się zaciągnąć tyłch łączeń cekolem. Próbowałem, ale efekt był
    paskudny. Musiałbym chyba zastosować jakąś bardziej drobnoziarnistą gładź
    lub położyć cekol na całej ścianie, a nie chciało mi się już tego robić.
    Szparki są niewielkie, ale mimo malowania dość gęstą farbą akrylową
    pozostały widoczne.

    Pozdr.
    Krzysiek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6443