  • 1. Data: 2011-09-05 16:47:01
    Temat: Kable za plytko
    Od: Kadar <o...@g...com>

    No to mam problem i nie wiem jak go rozwiązać. Elektryk ładnie
    wszystko zrobił poza jednym - puścił za płytko kable na suficie. Po
    1/2 roku zaczyna wszystko wychodzić. Takie krótkie odcinki cienkich
    linii na samym środku sufitu. Malować cały sufit co 1/2 roku - absurd.
    zamalowywać tych linii się nie da. Remont właśnie skończyłem.
    Można coś z tym zrobić?

    KADAR

  • 2. Data: 2011-09-05 16:50:39
    Temat: Re: Kable za plytko
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Sep 5, 6:47 pm, Kadar <o...@g...com> wrote:
> [...]
    > linii na samym środku sufitu. Malować cały sufit co 1/2 roku - absurd.
    > zamalowywać tych linii się nie da. Remont właśnie skończyłem.

    Ścieniować gipsem.
    Zamalować.

    Alternatywnie:
    Olać...

  • 3. Data: 2011-09-05 17:25:36
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Ścieniować gipsem.
    > Zamalować.

    Na tym jest gładź, musiałbym cały sufit robić od początku: koszty +
    cały ten bałagan z remontem.

    > Alternatywnie:
    > Olać...

    Coraz bardziej to widoczne.

    KADAR

  • 4. Data: 2011-09-05 17:48:56
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 5 Wrz, 18:47, Kadar <o...@g...com> wrote:
> [...]
    > linii na samym środku sufitu. Malować cały sufit co 1/2 roku - absurd.
    > zamalowywać tych linii się nie da. Remont właśnie skończyłem.

    Zmienic farbe ? Czym masz pomalowany ten sufit ?
    pozdr.

    --
    Adam

  • 5. Data: 2011-09-05 18:30:25
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Kadar" <o...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > No to mam problem i nie wiem jak go rozwiązać. Elektryk ładnie
    > wszystko zrobił poza jednym - puścił za płytko kable na suficie. Po

    Sufit z czego jest ? opisz warstwy.

  • 6. Data: 2011-09-05 18:45:26
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Zmienic farbe ? Czym masz pomalowany ten sufit ?
    > pozdr.

    > Adam

    Biała tikkurila do sufitów. Niestety więcej nie wiem.

    KADAR

  • 7. Data: 2011-09-05 18:50:07
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Sufit z czego jest ? opisz warstwy.

    Strop betonowy, tynk, jakaś farba biała dewelopera, gładź, farba.
    bruzda na kabel prawdopodobnie zrobił tylko w warstwie tynku nie
    wcinając sie w beton in dlatego wyszło za płytko. Na początku nie było
    tego widać zaczęło wychodzić po 3 miesiącach a teraz linie robia sie
    coraz ciemniejsze. Na razie przy swietle sztucznym jakoś to znika ale
    gtdy tylko pada światło dzienne linie widać jak cholera.

    KADAR

  • 8. Data: 2011-09-05 19:39:38
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    .googlegroups.com...

    > Strop betonowy, tynk, jakaś farba biała dewelopera, gładź, farba.

    Tak, za płytko.

  • 9. Data: 2011-09-06 02:44:09
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    >linii na samym środku sufitu. Malować cały sufit co 1/2 roku - absurd.
    >zamalowywać tych linii się nie da. Remont właśnie skończyłem.

    nie wiem czy to pomoże, ale ja zakładając kable na suficie
    w bardzo starym domu - strop drewiany, tynkowany (dość cienka
    warstwa tynku), robiłem tak:
    kułem do desek. W niektórych miejscach kabel był jak u Ciebie
    za płytko i nawet podczas nakładania wypełnienia bruzdy, powierzchnia
    kabla była widoczna. Na to zakładałem pasek siatki i zaszpachlowałem.
    Nie przypominam sobie aby pojawiały się jakieś rysy.

    W miejscu gdzie założysz siatkę zrobi ci się delikatny wzgórek, jednak
    jeżeli szpachel zaciągniesz równomiernie około 20-30cm od krawędzi siatki,
    nie będzie widoczny.

    Nie wiem, ale IMHO totalnie bezinwazyjnie tego nie zrobisz a to się wydaje
    jedynym rozwiązaniem, które nie doprowadzi do totalnego roz........u
    i ponowienia remontu.

    Druga opcja to wypieprzyć kable, jak można głębiej podkuć to zrobić
    to i po sprawie, ale myślę, że Ciebie takie genialne rozwiązanie nie
    interesuje, tym bardziej, że co dopiero skończyłeś remont.

    Powodzenia
    Darek

  • 10. Data: 2011-09-06 02:46:52
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > kabla była widoczna. Na to zakładałem pasek siatki i zaszpachlowałem.
    > Nie przypominam sobie aby pojawiały się jakieś rysy.

    jeszcze jedno, siatkę zatapiaj a nie zaszpachlowywuj tz. warstwa szpachlu
    potem w mokry szpachel siatka i na to warstwa szpachlu ponownie, inaczej
    siatka może zacząć odłazić.