  • 11. Data: 2011-09-06 05:59:59
    Temat: Re: Kable za plytko
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > jeszcze jedno, siatkę zatapiaj a nie zaszpachlowywuj tz. warstwa szpachlu
    > potem w mokry szpachel siatka i na to warstwa szpachlu ponownie, inaczej
    > siatka może zacząć odłazić.

    Nie napisałem najważniejszego, że to w jest w salonie ale tego chyba
    każdy się domyślił, że to pomieszczenie istotne. Gdyby to było inne
    pomieszczenie to w ogóle bym nie zawracał tym głowy.
    Z tą siatka to może dobry pomysł ale jak już zaczne to nie wiem czy
    nie będzie lepszym rozwiązaniem totalne wyprucie i położenie od
    poczatku. Problem w tym, że na pewno nie zrobie tego teraz kiedy
    dopiero co skończyłem wykańczanie mieszkania.
    Prucie, kucie, szpachlowanie, gładź, szlifowanie, malowanie - nie
    wyobrażam tego wszystkiego sobie w momencie jak juz wszysrtkie meble
    stoją.

    KADAR

  • 12. Data: 2011-09-06 07:00:28
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 05.09.2011 18:47, Kadar pisze:
    > No to mam problem i nie wiem jak go rozwiązać. Elektryk ładnie
    > wszystko zrobił poza jednym - puścił za płytko kable na suficie. Po
    > 1/2 roku zaczyna wszystko wychodzić. Takie krótkie odcinki cienkich
    > linii na samym środku sufitu. Malować cały sufit co 1/2 roku - absurd.
    > zamalowywać tych linii się nie da. Remont właśnie skończyłem.
    > Można coś z tym zrobić?
    >
    > KADAR

    A może "tapeta" ale nie taka ozdobna, ale taka materiałowa jaką czasem
    się kładzie na ściany K/G żeby nie pękały.

  • 13. Data: 2011-09-06 07:23:34
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > A może "tapeta" ale nie taka ozdobna, ale taka materiałowa jaką czasem
    > się kładzie na ściany K/G żeby nie pękały.

    Tapeta na sufit a potem to zamalować?
    - Co z łączeniami tapety?
    - Tapeta jest dosyc ciężka, nie opadnie mi to?
    - Czy da się tak położyć, żeby było idealnie równo (teraz mam taki
    efekt).
    Nigdy nie widziałem jak wyglada efekt końcowy a w tak newralgicznym
    mkiejscu wolałbym nie eksperymentować. Może masz jakieś zdjęcia do
    czegoś takiego?

    KADAR

  • 14. Data: 2011-09-06 09:38:52
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Kadar napisał:

> [...]
    > Nigdy nie widziałem jak wyglada efekt końcowy a w tak newralgicznym
    > mkiejscu wolałbym nie eksperymentować. Może masz jakieś zdjęcia do

    Tak jak kolega napisał. Tapeta fizelinowa, potem zamalować i jest pięknie.

    pozdrawiam
    rafał

  • 15. Data: 2011-09-06 12:01:43
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Darek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > jeszcze jedno, siatkę zatapiaj a nie zaszpachlowywuj tz. warstwa szpachlu

    No właśnie, z tym wtapianiem to większość ma problemy :-) Jakby tego nie
    rozumieli :-)

  • 16. Data: 2011-09-06 12:05:33
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "rrr" <r...@o...rrr.pl> wrote in message news:j44pnf$jj$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak jak kolega napisał. Tapeta fizelinowa, potem zamalować i jest pięknie.

    Tapeta wyjdzie pięknie o ile umie się ją kleić :-)
    Ja bym jednak zaszpachlował z siatką po całości.
    Mniejsza szansa zepsucia o ile się siatkę wtapia a nie przeciska przez
    oczka.

  • 17. Data: 2011-09-06 17:39:47
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Ta tapeta trochę mnie przeraża, dla kilku cinkich linii kłaść na całym
    suficie tapete? Sprubuję na początek ze szpachlą może pomoze. Dzięki
    za radę.

    KADAR

  • 18. Data: 2011-09-06 18:49:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 5 Sep 2011 09:47:01 -0700 (PDT), Kadar napisał(a):

> [...]
    > linii na samym środku sufitu. Malować cały sufit co 1/2 roku - absurd.
    > zamalowywać tych linii się nie da. Remont właśnie skończyłem.

    Rozkuć, podkuć głebiej, zagipsować.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 19. Data: 2011-09-06 19:09:34
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "AdamPłaszczyca" napisał w wiadomości grup
    ..

    >Rozkuć, podkuć głebiej, zagipsować.

    To żeś doradził;))

  • 20. Data: 2011-09-06 23:28:10
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2011-09-05 18:47, Kadar pisze:
> [...]
    > linii na samym środku sufitu. Malować cały sufit co 1/2 roku - absurd..
    > zamalowywać tych linii się nie da. Remont właśnie skończyłem.

    Kupić farbę do zamalowywania plam, zamalować miejsca gdzie jest widać
    kabel, później zamalować właściwą farbą i cieszyć się z widoku pięknego
    sufitu.
    Dla chętnych w międzyczasie op.... lić elektryka, który kładł przewody
    niech poprawia lub refunduje kasę za farbę.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.