  • 1. Data: 2011-09-06 12:39:12
    Temat: Efekty gradobicia
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    W dniu wczorajszym nawiedziło moją okolice gradobicie

    auta jezdziły z powybijanymi szybami

    http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2011090
    6/POWIAT05/141497675

    a tak auto wygladalo
    http://tnij.org/gradobicie01

  • 2. Data: 2011-09-06 12:40:08
    Temat: Re: Efekty gradobicia
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > a tak auto wygladalo
    > http://tnij.org/gradobicie01

    http://tnij.org/gradobicie02

    Na szczęscie moj dom ominęło, znajomy powybijane szyby i dziury w dachu,
    większosc aut powybijane szyby tylnie

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-09-06 12:44:37
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > auta jezdziły z powybijanymi szybami
    >
    > http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2011090
    6/POWIAT05/141497675

    > a tak auto wygladalo
    > http://tnij.org/gradobicie01

    Okna dachowe nie wytrzymaly w nowych domach

  • 4. Data: 2011-09-06 13:23:31
    Od: shaman <g...@m...pl>

    On 6 Wrz, 14:40, "Amir" <d...@g...pl> wrote:
    >  >

    > http://tnij.org/gradobicie02
    >
    > Na szczęscie moj dom ominęło, znajomy powybijane szyby i dziury w dachu,
> [...]

    Tylną szybę rozumiem, ale te podziurawione pionowe w zasadzie
    powierzchnie tylnych świateł wyglądają jak fake. Wydaje mi się,
    niemożliwe, żeby grad walił pod takim kątem, żeby wybić dziurę w
    pionowej powierzchni. Masz pewność, że to autentyczna fotka?

    PZDR
    Shaman

  • 5. Data: 2011-09-06 13:44:44
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > a tak auto wygladalohttp://tnij.org/gradobicie01

    Dlaczego masz tylko tył z dziurami. To wygląda jakby ktos cie
    ostrzelał. Grad raczej pada z góry.

    KADAR

  • 6. Data: 2011-09-06 13:51:11
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu wczorajszym nawiedziło moją okolice gradobicie

    Świat staje na głowie, pogoda kompletnie zaskakuje w tym roku...

    A może wprost przeciwnie - pogoda jest normalna czyli zmienna i w tym roku
    mieści się jak zawsze w granicach normy, a tylko tak się wydaje
    przewrażliwionemu inwestorowi, który stawia swój pierwszy dom w życiu i
    kilkanaście razy dziennie czyta prognozy pogodny w kilkunastu serwisach...

  • 7. Data: 2011-09-06 13:57:53
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

[...]

    Autentyczna, moj znajomy dzis przyjechał, a jezdzi często do mnie :)
    2 dni temu tego nie było

    zobacz na NTO zdjęcia

  • 8. Data: 2011-09-06 14:06:02
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > a tak auto wygladalohttp://tnij.org/gradobicie01

    Dlaczego masz tylko tył z dziurami. To wygląda jakby ktos cie
    ostrzelał. Grad raczej pada z góry.

    Wiało bardzo mocno, zerknij na zdjęcia na nto, lusterko nawet widać rozbite
    w lanosie.
    Zerknij na zdjęcie z elewacją, natomiast w przypadku dachów, tylko jedna
    strona podziurawiona była.

  • 9. Data: 2011-09-06 14:47:15
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu wczorajszym nawiedziło moją okolice gradobicie

    dom trzeba ubezpieczać - to nie sa duze pieniądze. Z samochodami juz gorzej, bo ich
    ubezpieczac sie nie za bardzo opłaca.

    b.

  • 10. Data: 2011-09-06 15:09:22
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message

    > http://tnij.org/gradobicie02

    Pojdzie to auto po zaszpachlowaniu jak "nówka spod igły" :-)

    Garaże trzeba stawiać albo chociażby wiatę z drewna