  • 21. Data: 2011-09-07 12:50:46
    Temat: Re: Kable za plytko
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl>

    > Tak jak kolega napisał. Tapeta fizelinowa, potem zamalować i jest pięknie.
    >
    > pozdrawiam

    Kładłem to na notorycznie pękających u mnie ścianach (tapeta kupiona w
    jednym z dużych marketów).
    Ściana (u ciebie sufit) musi być idealnie gładka. Tapeta niczego nie wyrówna
    i przy dziennym oświetleniu wyjdą wszystkie niedoskonałości.
    Kładzie się szybko, robota jest prosta i czysta. Samemu ciężko to robić,
    potrzebne są drugie ręce do pomocy.

    Po malowaniu wygląda rzeczywiście bardzo dobrze (pęknięcia nie wylazły mi
    więcej), ale u mnie nie udało się uniknąć widocznych łączeń między pasami
    tapety. Dodatkowo w niektórych miejscach na brzegu fizelina była delikatnie
    wystrzępiona.

    Nie udało mi się zaciągnąć tyłch łączeń cekolem. Próbowałem, ale efekt był
    paskudny. Musiałbym chyba zastosować jakąś bardziej drobnoziarnistą gładź
    lub położyć cekol na całej ścianie, a nie chciało mi się już tego robić.
    Szparki są niewielkie, ale mimo malowania dość gęstą farbą akrylową
    pozostały widoczne.

    Pozdr.
    Krzysiek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6443
    (20110907) __________

  • 22. Data: 2011-09-07 17:53:27
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Sep 5, 7:25 pm, Kadar <o...@g...com> wrote:

    > Na tym jest gładź, musiałbym cały sufit robić od początku: koszty +
    > cały ten bałagan z remontem.

    Nie przesadzajmy. Jak nasmarujesz te 2-3 mm tam gdzie kable to po 20
    cm na boki calosc ladnie scieniujesz.
    Z tego sufitu nikt strzelac nie bedzie.
    Roboty na jedno popoludnie razem ze sprzataniem.

    > Coraz bardziej to widoczne.

    Sprobuj zamalowac pare razy. Ale roboty tyle co z gipsowaniem...

  • 23. Data: 2011-09-07 18:24:37
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Pozdr.
    > Krzysiek

    tak myślałem a na suficie takie rzeczy wyjdą jak cholera, wolę nie
    ryzykować. Łatwo spieprzyć trudno bedzie naprawić.

    KADAR

  • 24. Data: 2011-09-07 18:27:28
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Rozku , podku g ebiej, zagipsowa .

    Bez komentarza.

    KADAR

  • 25. Data: 2011-09-07 18:30:34
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Kupić farbę do zamalowywania plam, zamalować miejsca gdzie jest widać
    > kabel, później zamalować właściwą farbą i cieszyć się z widoku pięknego
    > sufitu.

    Co to za farba do zamalowywania plam? Jakaś nazwa, lub firma. Wydaje
    mi się, że używałem dosyć dobrej farby.

    > Dla chętnych w międzyczasie op.... lić elektryka, który kładł przewody
    > niech poprawia lub refunduje kasę za farbę.
    > Olo

    Nie takie proste, wziął i poszedł a więcej roboty dla niego nie mam.

    KADAR

  • 26. Data: 2011-09-07 20:28:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 7 Sep 2011 11:27:28 -0700 (PDT), Kadar napisał(a):

    > Bez komentarza.

    Wybacz, ale to dla mnie dośc oczywiste rozwiązanie. Nie wiem, czymu Ci się
    nie podoba?
    Alternatywnie, możesz na sufit dac więcej tynku...

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 27. Data: 2011-09-07 21:35:21
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2011-09-07 20:30, Kadar pisze:

    > Co to za farba do zamalowywania plam? Jakaś nazwa, lub firma. Wydaje
    > mi się, że używałem dosyć dobrej farby.

    Jest tego multum, wystarczy wpisać w google: farba na plamy i masz już
    to czego szukasz. Firmy nie polecam bo generalnie wszystkie to "jeden
    pies" tylko ceny inne. Nawet jak używałeś dobrej farby to nie była to
    farba odcinająca tylko dekoracyjna.
    Jak jeszcze pomalujesz z kilkanaście razy to również powinieneś uzyskać
    pożądany efekt (brak śladu kabla) tylko jakim kosztem a do tego jak
    będzie za grubo farby to zacznie ci odłazić.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 28. Data: 2011-09-07 22:20:03
    Od: "bartez" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Witam!

    Ja kiedyś nie mogąc pozbyć się zacieków (wyłaziły spod farby). Potraktowałem
    zaciek
    zwykłą białą farbą olejną. Po wyschnięciu cały sufit docelową farbą (chyba
    emulsja jakaś, nie pamiętam)
    i na wieki wieków spokój. Może tak spróbój. Roboty niewiele, zepsuć też
    ciężko.

    V.

  • 29. Data: 2011-09-08 08:55:01
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Wybacz, ale to dla mnie dośc oczywiste rozwiązanie. Nie wiem, czymu Ci się
    > nie podoba?
    > Alternatywnie, możesz na sufit dac więcej tynku...

    Napisałem to na samym początku, mieszkanie jest świeżo wykonczone i
    nie chce żadnych inwazyjnych działań. jakiekolwiek kucie, nowe wartswy
    gładzi itd. oznaczają powrót do remontu. Dlatego pytałem o jak
    najmniej "bolesne" usunięcie kilku linii, które dopiero teraz się
    zaczynają pojawiać. Za 3-4 lata być może zrobie nawet mały remont a
    wtedy przekuje sobie kable i poprowadzę nawet nowe. Teraz nie.

    KADAR

  • 30. Data: 2011-09-08 09:00:05
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Ja kiedy nie mog c pozby si zaciek w (wy azi y spod farby). Potraktowa em
    > zaciek
    > zwyk bia farb olejn . Po wyschni ciu ca y sufit docelow farb (chyba
    > emulsja jaka , nie pami tam)
    > i na wieki wiek w spok j. Mo e tak spr b j. Roboty niewiele, zepsu te
    > ci ko.
    >
    > V.

    Sufit mam śliczny: równiutki i gładki i nie chciałbym zniszczyc tego
    efektu. Może sprubuję żeczywiście najpierw jakiejś farby kryjącej jak
    Olo radzi a potem jeszcze raz przemaluje cały sufit.
    Tylko okazuje się, że w najmniej inwazyjnym wydaniu i tak roboty jest
    od cholery (i na pewno nie na jedno popołudnie jak niektórzy piszą).

    KADAR