  • Data: 2011-09-18 09:27:18
    Temat: Re: Kable za plytko
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > W czasach słusznie minionych gdy ktoś chciał sobie ukryć rury w
    > wielkopłytowym bloku to np stawiał przy ściance betonowej dodatkową ścianę z
    > cegieł lub jakiejś dykty Pionów grzewczych i gazowych nie zabudowywano w
    > ogóle

    Jak już słusznie zauważyłeś czasy minęły i mam mieszkanie wybudowane 3
    lata temu. Sądzę, że ściany są dużo grubsze jak już pisałem w którymś
    miejscu nawet izolacja akustyczna (ścianowa bo na pewno nie stropowa)
    jest przyzwoita.
    Po tym, co napisałeś nie rozumiem czegoś. Deweloper puścił w całym
    mieszkaniu kable tak, że było wszystko w porządku. Dlacyego elektrzk,
    ktory przerabial mi elektryke nie mogl zrobic tak samo tzlko sknocil i
    teraz wszystko wychodzi? Tamci tez nie kuli w stropie tzlko puscili
    pod tynkiem.

    KADAR