  • Data: 2017-05-21 23:46:36
    Temat: Re: Kaczkobator
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 21 maja 2017 22:54:15 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > Ja bym już rozpoczął w rodzinie negocjacje na temat tego, kogo wyznaczyć
    > na obiekt wdrukowania. Wesprzeć się przy tym można tekstami Konrada
    > Lorenza (jeśli konsensus w negocjacjach nie zostanie osiągnięty, to
    > pewnie padnie na kota).

    Najbliżej jajka jest teraz drukarka, więc jest możliwość, że drukarka
    zostanie wdrukowana :]

    > Sterownik z algorytmem PID.

    Panie, ja o 4:50 do roboty wstaje, te pidy mi spać nie dadzą.
    Na razie metodą chłopka-roztropka, czyli wymiany żarówy z 50W na 25W
    wyszło całkiem zgrabnie, wahania na poziomie 0,3 gradusa :>

    http://lisciasty.firehost.pl/kaczka/kaczka_temp_new.
    jpg

    L.