  • Data: 2020-01-26 09:23:29
    Temat: Re: Kamera na zewnątrz
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zacznij od tego, czym chcesz puścić sygnał (cienki koncentryk, skrętka, wifi,
    inaczej) i ewentualnie zasilanie.
    Kamerkę analogową (pewnie jest rynek tanich używanych bo wiele instalacji przerabia
    się na cyfrowe) podłączysz do wejścia taniego
    monitora z demobilu (byle miał wejście analogowe, ale trochę tego było, jakieś Delle
    czy Samsungi).
    Podlicz, ile energii całość zużyje w skali miesiąca.

    -----
    > Wideodomofon mi jakoś nie pasuje i wolałbym samą kamerę, najlepiej z doświetleniem
    IR w nocy.