  • Data: 2020-01-26 09:26:43
    Temat: Re: Kamera na zewnątrz
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.01.2020 o 10:18, Jacek pisze:
    > Mam wejście do domu po przeciwnej stronie, niż pomieszczenia, gdzie się
    > zwykle przebywa. Żeby za każdym dzwonkiem nie biegać zobaczyć, kto
    > przyszedł chciałbym zainstalować na ścianie domu kamerkę, która
    > wyświetlałaby obraz na jakimś niedużym ekranie. Wideodomofon mi jakoś
    > nie pasuje i wolałbym samą kamerę, najlepiej z doświetleniem IR w nocy.
    > Istnieje coś takiego w akceptowalnej cenie?
    > Jacek

    z kamerą nie ma problemu. Jak już znajdziesz monitor - taki jaki Ci
    pasuje - to dokupisz kamerę. Stary tablet, non stop wyświetlający obraz
    z kamery - za 100zł, kamera wifi - za 150zł. Taniej też się da. Możesz
    kupić cały zestaw "kamera cofania" Monitorek z lusterka 2.8 cala
    zabudujesz gdzie chcesz. może mi mały, ale zobaczysz czy obcy czy swój.
    Większy monitor "pal" możesz pozyskać ze starego przenośnego odtwarzacza
    DVD. Takie monitory były tez wbudowane w zagłówki foteli samochodowych.
    ToMasz