    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Kamera termowizyjna FLIR ONE
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Tue, 3 Oct 2017 15:19:38 +0200

    Tue, 3 Oct 2017 05:44:33 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Przecieków w jakim sensie?

    Przecieków ciepła.

    BTW W zeszłym roku był gruntowny remont w łazience, było też wymieniane
    okno. Od środka było wydłubywane i wstawiane, wraz z wyrwaniem jakiegoś
    obciachowego parapetu. Z zewnątrz pomiędzy ramą a elewacją została po tej
    operacji mniejsza lub większa szpara, a że ostatnio uszczelniałem też okna
    na piętrze, postanowiłem to zarobić trochę. Ale jednak wcześniej zachciało
    mi się tam trysnąć pianką. Tym sposobem pianka wstrzyknięta na zewnątrz
    przy parapecie zewnętrznym mi wylazła spod "parapetu" w łazience między
    ramą a przez niedorobioną fugę. Takich mamy specjalistów... Aż mnie korci
    żeby to rozkuć...

    --
    Pozdor
    Myjk