    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 6 Oct 2017 12:12:20 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Kamera termowizyjna FLIR ONE
    From: Tornad <w...@a...com>

    W dniu poniedziałek, 2 października 2017 20:12:22 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Korzysta ktoś może? Chcę poszukać przecieków w obecnym domu (przymierzam
    > się do przejścia na PC PW). Na przyszłość się przyda do badania nowego
    > domu. Ostatnio pojawił się też FLIR ONE *PRO* ze znacznie wyższą
    > rozdzielczością -- warto pociskać na ten element za prawie 2x więcej kasy?

    Ten problem kiedys przerabiałem. W efekcie burzy w mózgu, postanowiłem kupic
    kamere termowizyjna ale jak uslyczalem cene to zwatpilem. Chyba około 2 tys
    dolarów mi zaśpiewali.
    Na szczescie na imieniny dostałem prezent. Był to zwykly termometr ale taki
    nowoczesny, potrafiący mierzyc temperature zdalnie. Ma okienko na którym te
    temperature z dokladnosci do 0.1 stopnia się odczytuje i smuge swiatla
    laserowego umozliwajaca dokładne nacelowanie aparatu na miejsce, w którym te
    temperature chce się zmierzyc. I to działa.

    Przyrząd ma możliwość zafiksowania temperatury otoczenia, poniżej której, gdy
    temperatura sciany jest nizsza, to zapala się niebieskie swiatelko. gdy jest
    wyzsza to czerwone. Po godzinie praktyki można sobie spoko zrobić dokladna
    mape temperatur scian w całym pomieszczeniu. Ten termometr kosztowal
    kilkadziesiat dolarów. Dokladnie nie wiem bo mi ceny prezentu nie zdradzili.
    Mieszkam w Krakowie; jeśli ktoś z, lub okolic Krakowa bylby w potrzebie, to
    mogę go za kaucja na kilka dni wypozyczyc. Ale zapewne w Polsce sa tez takie
    dostępne. Nie reklamując, mogę napisac, ze taka inwestycja jest opłacalna.

    Pzdr
    Tornad