    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Date: Mon, 6 Jun 2016 14:33:40 +0200
    <nis48g$h1i$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <nit2mg$r12$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <nj26ca$s9e$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <nj3hks$4lg$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <nj3lc7$8od$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@g...com>

    W dniu 2016-06-06 o 13:11, Adam Sz. pisze:

    > Czyli bedziesz mi wciskal cos, czego nie chce :-)

    Nic Ci nie wciskam. Chciales funkcje a podajesz parametry.

    > No wlasnie. Ja potrzebuje 3gb i gorille, a Ty uwazasz, ze to zbedne i mam kupic
    > cos slabszego :-) W ten sposob do niczego nie dojdziemy, wiec EOT.

    Podaje przyklady telefonow majacych identyczne funkcje

    "No nie zartuj. Wybor byl piekielnie trudny bo zaden smartfon nie mial
    wszystkiego, na czym mi zalezalo. Kazdemu cos brakuje. Tak naprawde nie
    ma smartfona ktory ma wszystkie funkcje, ktorych potrzebuje - p9 ma ich
    po prostu najwiecej"

    W zwiazku z powyzszym spodziewalem sie rozwiazan ktore sprawia, ze
    telefon bedzie robil cos wiecej niz telefony do tej pory. Dopiero
    pozniej okazalo sie, ze chodzi o cos zupelnie innego.

    Pozdro.. TK