  • Data: 2016-06-06 14:36:34
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 6 czerwca 2016 14:22:57 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > cyanomodgena i najnowszego do niej andka :-) Bo bez tego to bylo calkowicie
    > dramatycznie. To, ze Ty tylko dzwonisz z telefonu nie znaczy, ze ja tez go

    Jeszcze doprecyzuje, ze dramatycznie = przy odpalonej nawigacji (z ktorej
    korzystam bardzo czesto) yanosik (z ktorego korzystam zawsze) wylaczal sie
    i wlaczal w kolko :-)) W tle mam synchronizacje poczty co 5 minut plus kilka
    dosc podstawowych softow do komunikacji z pracownikami i klientami
    (telegram, messenger, hangouts). Nic wyjatkowego ale 3GB wymagane, zeby
    to wszystko dzialalo z sensem i wydajnie, przy czym maili odbieram codziennie
    pod 400 sztuk, na czesc musze zareagowac, czesc tylko usunac ale baza puchnie
    i juz np. szybkie wyszukiwanie wymaga wiekszej mocy :-) Do tego w tle
    zwykle kilka zakladek z softem do supportu klientow i apka do monitoringu
    dzialania kilkudziesieciu serwerow (kilkaset uslug), uruchamiajaca sie co
    60 sekund :-)

    To do czego Ty uzywasz telefonu, ze twierdzisz, ze 2GB mi musi wystarczyc? :-))

    Co do ekranu - nie moze byc wiekszy niz 5,5' (choc uwazam ze nawet ten 5,2 jest
    ciutek za duzy) bo po pierwsze zle obsluguje sie go jedna reka (a to robie
    czesto - cale szczescie w p9 mozesz przeciagnac paluchem po klawiszach
    nawigacji i calosc zmniejsza sie gdzies do 4' przez co da sie to obslugiwac
    jedna reka), a po drugie ma za duzy fizyczny rozmiar - ja telefon nosze w
    kieszeni i obecny 5,2' to absolutnie maksimum. Torebki i inny szajs jest
    dla pedalow.

    Bill gates tez kiedys uwazal, ze nikomu nie jest potrzebne wiecej, niz 640KB
    RAM (choc ponoc potem sie do tego nie przyznawal - za 10 lat wspomnimy ten
    watek i zobaczymy co Ty bedziesz twierdzil majac w kieszeni smarta z 20GB RAM;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.