  • Data: 2016-06-07 09:39:37
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.06.2016 08:50, Adam Sz. wrote:
    > No oczywiscie - mi sie moja dachowka podoba i moj p9 ;) Mozesz miec inny gust.

    Dlatego nie stawiam w ogóle w dyskusji tego argumentu.

    > Wlasnie moim zdaniem TYLKO takie testy maja sens, bo symuluja normalne
    > uzytkowanie :)

    No ale właśnie przy tej klasy słuchawkach te róznice są pomojalne.
    Szkoda czasu na dłubanie w takich detalach.

    > Na aktualizacjach jakos
    > specjalnie mi nie zalezy - jak cos dziala to nie ruszac :-)

    Bez częstych akualizacji zabezpieczeń (co w nexusie masz co miesiąc),
    telefon jest bardziej podatny na cały ten syf związany z phishingiem
    choćby. Czasy się zmieniły.
    Stale czytam, że google wypuszcza jakieś patch-e związane z lukami w
    zabezpieczeniach.

    > Windowsa XP
    > uzywalem najdluzej z moich znajomych, bo nie lubie zmian.

    I słusznie, dopóki wspierał go MS długo nie było sensu instalować 7ki.
    Z 10tką jest jednak inaczej - różnica między 7ką jest niewielka w sumie,
    AFAIK ten sam kernel.

    > Nie uzywam appla na codzien ale nie hejtuje - mam szacunek do tego, ze
    > system dziala bajecznie plynnie :)

    Może na najnowszych iphonach.
    Na iPadzie Air, który wciąż jest na półkach, mam najnowszy iOS i działa
    już mało płynnie. A na początku było OK.
    iPhone 4s leży na półce bo dziś ledwo chodzi na nim iOS 7xx!
    Apple? Never again.
    Jedynie apple tv ciągle się jakoś trzyma ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info