    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Date: Mon, 6 Jun 2016 16:27:23 +0200
    <nj26ca$s9e$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <nj3hks$4lg$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <nj3lc7$8od$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <nj3qj7$e0d$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <nj3s9m$dfg$2@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>

    W dniu 2016-06-06 o 15:08, Adam Sz. pisze:

    > Ale krecisz :-) Postawilem warunek - 3GB RAM. To Ty pokazujesz telefony
    > z 2GB ram z uwaga, ze pokazujesz telefony spelniajace taka sama funkcje.
    > Wiec uznaje, ze dla Ciebie ram to funkcja.

    Nie rob sobie jaj. Pisales o tym, ze nie ma smartfona spelniajacego
    wszystkie funkcje. Wiec z ciekawosci zadalem pytanie o jakie funkcje
    chodzi a Ty odpaliles, ze RAM, 5", Gorylka i skaner. Wiec Ci odpisalem,
    ze dla takich parametrow wszystkie starsze o dwa - trzy lata telefony
    beda mialy takie same funkcje. A zeby bylo precyzyjniej podalem Z2 jako
    przyklad starego telefonu posiadajacego te same funkcje i majacego
    niemal identyczne do warunkowanych parametry poza dwoma.

    > Dla mnie 3 to konkretna wartosc, wieksza 150% od 2 i trudno dyskutowac, ze
    > 3GB to to samo co 2GB, skoro kazda aplikacja zjada bardzo konkretna ilosc
    > pamieci (w prawie kazdym telefonie tyle samo) :-)

    Cos sie czepnal tej pamieci?
    Stare telefony z oczywistych powodow nie beda mialy skanera lini
    papilarnych, Goryli 4 i wiekszosc nie bedzie miala 3GB RAM. Za to
    wszystkie beda mialy mniej wiecej te same funkcje.

    Pozdro.. TK