eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie Kładziesz papier toaletowy na desce sedesowej? Nigdy tego nie rób › Re: Kładziesz papier toaletowy na desce sedesowej? Nigdy tego nie rób
    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kładziesz papier toaletowy na desce sedesowej? Nigdy tego nie rób
    Date: Tue, 31 Aug 2021 19:02:34 +0200

    W dniu 2021-08-31 o 17:26, Irokez pisze:

    > oj tam, lekkie to jeszcze
    > tak teraz wpadłem tam w dział 'Biznes' i
    > "Dom Jordana. Nie do wiary, co jest w środku. Zdjęcia porażają"
    >
    > cyk, zamknąłem WP.
    :)

    > cóż, era tekstów z "pokazała za dużo" się skończyła, wskakują nowe
    > klepane teksty "na potęgę" (nie wiem którą), które "musisz" przeczytać
    > aby dowiedzieć się "TO" bo inaczej "nie uwierzysz" albo dowiesz się że
    > "cały czas robiłeś TO źle", a najlepiej "natychmiast TO wyrzuć". Aha, i
    > zawsze czytaj co pisze "ekspert".
    Mam podobnie, najugorsze że samo czytanie tytułu czy linka do strony nie
    pomaga, musisz otworzyć 'artykuł' żeby gdzieś w połowie wyłuskać to
    jedno właściwe zdanie i zamknąć to. Czytam wp tylko dla komentarzy bo
    tylko tam zostały chociaż ostatnio i ich się już nie da czytać bo
    wszystkie na jedno kopyto, ma się wrażenie że sami foliarze tam piszą.

    > Próbowałem gdzieś poszukać jakichś artykułów psychiatrów, którzy by
    > wyjaśnili co kieruje osobami piszącymi takie teksty na portalu strikte
    > informacyjnym (albo przynajmniej w działach informacyjnych). Ale nie
    > znalazłem. Coś tam sobie próbuję wytłumaczyć, ale nie wiem jakie to ma
    > podłoże, jak daleko może się posunąć osoba pisząca takie teksty w stronę
    > upadku portalu, i gdzie jest ta granica że takie teksty coś dają

    A potem widzisz jak się chwalą wzrostem wpływów i człowieka krew zalewa.

    > pozytywnego w wizerunku i w ogólnym rozrachunku. Bo chyba nie jestem
    > jedyną osobą która sobie odpuściła w ogóle odwiedziny wupe. Onet,
    > wybiórczo wybieram newsy, czytając często tematy z linków http, które w
    > większości przypadków pisze jednak ktoś "normalny" (czyli się da napisać
    > temat aby szanować czytelnika). Artykuły mają często za to fajne.
    Tak to prawda,też czytam.
    Paradoksem jest że o otoczeniu i tym co się dzieje u nas najwięcej się
    można dowiedzieć na portalu satyrycznym joemonster :)

    > zdrówko
    Także :)

    --
    Janusz