  • 1. Data: 2021-08-30 17:16:58
    Temat: Kładziesz papier toaletowy na desce sedesowej? Nigdy tego nie rób
    Od: a a <m...@g...com>

    Porady wójka omleta

    "Kładziesz papier toaletowy na desce sedesowej? Nigdy tego nie rób

    Siadaj zawsze na obsikanej desce, może złapiesz syfa

    Sąsiad mówi, że on nigdy nie siada, ale wchodzi butami na deskę, dlatego ma taka
    brudną.

    Ale w gościach też wchodzi butami na deskę.

    Dla niego potrzebny jest drewniany wychodek na polu, albo dziura w ziemi i 2 pola na
    buty, jak za cara.

    https://www.onet.pl/styl-zycia/onetzdrowie/kladziesz
    -papier-toaletowy-na-desce-sedesowej-nigdy-tego-nie-
    rob/mq7p03,2b83378a

  • 2. Data: 2021-08-30 18:23:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:a241523b-f82c-4dcf-a706-33179c627007n@googlegr
    oups.com>
    user a a pisze tak:

> [...]
    >
    > Ale w gościach też wchodzi butami na deskę.
    >
    > Dla niego potrzebny jest drewniany wychodek na polu, albo dziura w

    W szczycie covida łby kopały deski aż uszy bolały.
    Ze trzy połamali. Wody spuścić się nie dało z kopa.
    Pozwoliło to ujawnić utajonych kretynów i dodadać do ulubionych.

    Jedna wariatka chodziła w masce i przyłbicy jak kosmonauta.
    W rękach zawsze chusteczki jak otwierała drzwi.

    Nie chcą kurwy iść do nieba ;)

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 3. Data: 2021-08-30 19:48:08
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-08-30 o 17:16, a a pisze:
> [...]

    > https://www.onet.pl/styl-zycia/onetzdrowie/kladziesz
    -papier-toaletowy-na-desce-sedesowej-nigdy-tego-nie-

    Sorry ale nie będę nabijał kliknięcia do takich debilnych artykułów
    pisanych dla halyn, grazyn i sebixów.

    Onet dla mnie kiedyś był portalem informacyjnym, teraz jest rynsztokiem.
    Wchodząc na główną znajduję może ze dwa-trzy normalnie napisane tytuły
    artykułów i te nagradzam wejściem.
    Reszta to śmietnik, szambo, muł. "Nigdy" to , "nigdy" tamto, TEN to, TEN
    tamto, "nie uwierzysz", "gigantyczna", "musisz" to, "musisz" tamto,
    "znana sieć", "znane gacie".
    A gówno muszę, i nic nie znam.
    "Idiokracja" z 2006 roku właśnie nabiera rozpędu aby się spełnić.

    zdrówko

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2021-08-30 21:43:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dwie łapki w górę.
    Co gorsza, inne popularne portale to jeszcze większe rynsztoki.

    -----

  • 5. Data: 2021-08-30 22:17:47
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-08-30 o 21:43, ąćęłńóśźż pisze:
    > Dwie łapki w górę.
    > Co gorsza, inne popularne portale to jeszcze większe rynsztoki.

    Niestety, na WP jak wchodzę przypadkiem to od momentu połączenia ich z
    O2 to już głośno bluzgam...
    wchodzę teraz w ich dział Biznes i ....
    "Masz TO na dachu?"
    "Gigantyczny wzrost płac."
    "Klienci zwracają po 90 minutach"

    nosz kurwa mać.. naprawdę? mam TO? i będę gigantycznie rzygał?

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2021-08-30 22:53:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 30 sierpnia 2021 o 18:23:42 UTC+2 PiteR napisał(a):
> [...]
    > Piter
    >
    > negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    > dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce
    Czy ona taka wariatka? Dzisiaj na onanecie napisali że jakiś znany muzyk wykitował na
    covda. Miał 40 lat i był przeciwnikiem maseczek, szczepień itd. Podobno przed
    śmiercią wyszeptał żeby rodzina się zaszczepiła. Jak by chodził w maseczce to by
    trzeba było powiedzieć że miał pecha. A tak można tylko stwierdzić że idiota. W sumie
    dobrze że idioci kituja. Na dłuższą metę pożytku z idiotów nie ma żadnego. A ile
    naszkodzą. Ile ludzi wzięło z niego przykład bo był ich idolem i zachorowało, ciężko
    zachorowało, bardzo ciężko zachorowało, umarło nikt nie wie. Ale wiadomo że na pewno
    byli.

  • 7. Data: 2021-08-31 08:18:54
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Czy ona taka wariatka? Dzisiaj na onanecie napisali że jakiś znany muzyk wykitował
    na covda. Miał 40 lat i był przeciwnikiem maseczek, szczepień itd. Podobno przed
    śmiercią wyszeptał żeby rodzina się zaszczepiła.

    ;-))) niezłą propagandę wam tam wciskają
    Nawet po tobie nie spodziewałbym się, że uwierzysz w historyjki układane
    przez zespół 'trudne sprawy'

    Jak by chodził w maseczce to by trzeba było powiedzieć że miał pecha.

    no tak, w końcu specjalista w tv pokazał, że spray z butelki nie
    przedostaje się przez maseczkę. A jak założył maseczkę na dupę, to nie
    było czuć w telewizorze jego bąka

    A tak można tylko stwierdzić że idiota. W sumie dobrze że idioci kituja.

    idioci wierzą w to co im media serwują ;)

  • 8. Data: 2021-08-31 08:24:56
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-08-30 o 22:17, Irokez pisze:

> [...]
    > "Gigantyczny wzrost płac."
    > "Klienci zwracają po 90 minutach"
    >
    > nosz kurwa mać.. naprawdę? mam TO? i będę gigantycznie rzygał?

    Mam tak samo, a bez blokady reklam wp się nie da czytać no i te klik
    bajtowe tytuły "będą nowe książki z historii pisać" czy "fotowoltaika to
    przeżytek" itd itp.

    --
    Janusz

  • 9. Data: 2021-08-31 08:33:23
    Temat: Re: Comunism 4 ever
    Od: Turn <t...@s...prv>

    W dniu 2021-08-30 o 22:53, KOMUNISTA i KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
    > W sumie dobrze że idioci kituja.
    czas na ciebie idioto.
    >Na dłuższą metę pożytku z idiotów nie ma żadnego.
    za tobą ciagnie się tylko smród kale-son ;-)
    > A ile naszkodzą.
    dlatego idioto czas na ciebie. fora internetowe odetchną.

    --
    Runt

  • 10. Data: 2021-08-31 15:58:52
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 31.08.2021 o 08:18 ddddddddddddd <d...@f...pl> pisze:

> [...]
    >
    > A tak można tylko stwierdzić że idiota. W sumie dobrze że idioci kituja.
    >
    > idioci wierzą w to co im media serwują ;)

    Thunderbird domyślnie nie ogarnia cytowania, czy to tobie się nie chce?

    Kamil