  • 1. Data: 2021-08-26 21:11:59
    Temat: Australia maluje dachy na biało przed nadchodzącym latem
    Od: a a <m...@g...com>

    Sydney: Obowiązkowo pomalują dachy na biało, a deweloperzy zostawią miejsce na
    drzewo

    https://www.onet.pl/informacje/smoglabpl/sydney-obow
    iazkowo-pomaluja-dachy-na-bialo-a-deweloperzy-zostaw
    ia-miejsce-na-drzewo/5r1ldvw,30bc1058

  • 2. Data: 2021-08-27 07:55:56
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 26.08.2021 o 20:11, a a pisze:
> [...]
    drzewo

    > https://www.onet.pl/informacje/smoglabpl/sydney-obow
    iazkowo-pomaluja-dachy-na-bialo-a-deweloperzy-zostaw

    "Nowe przepisy są odpowiedzią na działania deweloperów. Mają też
    przygotować Wilton na letnie upały, które coraz bardziej doskwierają
    mieszkańcom Australii."

    Zawsze marzyłem o tym, żeby dzięki przepisom zrobiło mi się chłodniej, a
    nie gorączka jak zwykle.
    W australii teraz to już chyba pełny komunizm, więc żadne tamtejsze
    informacje mnie nie zdziwią

    Lukasz

  • 3. Data: 2021-08-27 11:23:01
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/08/2021 07:55, ddddddddddddd wrote:
    > Zawsze marzyłem o tym, żeby dzięki przepisom zrobiło mi się chłodniej

    Akurat w tym przypadku to będzie zasługa białej farby.

  • 4. Data: 2021-08-27 20:22:42
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "ddddddddddddd" napisał w wiadomości grup

    >W australii teraz to już chyba pełny komunizm, więc żadne tamtejsze
    >informacje mnie nie zdziwią

    Byles i widziales ten komunizm zapewne.

  • 5. Data: 2021-08-28 11:19:34
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 27.08.2021 o 19:22, Ghost pisze:

    > Użytkownik "ddddddddddddd"  napisał w wiadomości grup

    > Byles i widziales ten komunizm zapewne.

    nie, za to ty pewnie masz duże doświadczenia?

    Piszę to tylko bazując na doniesieniach prasowych, z tego co wiem na
    wyjazd za granicę czy czasem na wyjście z domu musisz mieć zgodę partii.
    Akurat Australia przoduje we wprowadzaniu komunizmu, nawet Kanada jest
    za nimi

  • 6. Data: 2021-08-29 14:28:09
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/08/2021 11:19, ddddddddddddd wrote:
    > Akurat Australia przoduje we wprowadzaniu komunizmu

    Niech zgadnę, nigdy w życiu nie widziałes komuniazmu na żywo.

  • 7. Data: 2021-08-29 17:23:24
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 29.08.2021 o 13:28, heby pisze:

    > Niech zgadnę, nigdy w życiu nie widziałes komuniazmu na żywo.

    wiem, że niektórzy muszą w telewizji usłyszeć, że panuje komunizm, albo
    dostać kartki na mięso, żeby uwierzyć - ale to się nigdy nie zdarzy
    (zamiast kartek będzie cyfrowa waluta). Nigdy też nikt nie nazwie już
    tego komunizmem.
    Będzie to jednak dalej postępować: totalna kontrola przez rząd,
    likwidacja prywatnej działalności, zrównanie wszystkich (większości) do
    niskiego poziomu, aż zostaną tylko duże korporacje.
    Większość krajów idzie w tą stronę - różną drogę wypróbowując

    Lukasz

  • 8. Data: 2021-08-29 17:29:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 29 sierpnia 2021 o 14:28:12 UTC+2 heby napisał(a):
    > Niech zgadnę, nigdy w życiu nie widziałes komuniazmu na żywo.
    W Polsce to tylko jeden facet widział komunizm. Było to pod koniec lat
    pięćdziesiątych albo na początku sześćdziesiątych. Wtedy były budki z piwem przy
    których łobuzy, nieroby i obiboki pili piwo. Otóż ten facet podszedł rano jak
    sprzedawczyni otwierała budkę i spytał za ile ma piwa. Wymieniła jakąś kwotę. Gość
    wyjął z kieszeni kasę i zapłacił za całe piwo jakie miała. Powiedział również że do
    wyczerpania zapasu piwo jest gratis. Potem usiadł na ławce niedaleko budki. Przyszło
    dwóch nierobów i wyskrobał i na dwa małe piwa. Pani jak było umówione piwa dała ale
    pieniędzy nie wzięła bo było darmo. To oni od razu zwołali kolego w koledzy swoich
    kolegów. Po godzinie piwa nie byli i budki nie było. I niczego nie było jak by
    powiedział Kononowicz. Pani z płaczem podeszła do sponsora i pyta dlaczego to zrobił.
    Odpowiedział że chciał zobaczyć jak to będzie w komunizmie.

  • 9. Data: 2021-08-29 17:41:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 29 sierpnia 2021 o 17:23:26 UTC+2 ddddddddddddd napisał(a):

> [...]
    > niskiego poziomu, aż zostaną tylko duże korporacje.
    > Większość krajów idzie w tą stronę - różną drogę wypróbowując

    Docelowym systemem każdej wysoko rozwiniętej cywilizacji, powszechnym we
    wszechświecie, jest komunizm. Dla was ziemian jest to trudne do uwierzenia. Ziemianie
    nie stworzyli jeszcze żadnej cywilizacji w kategoriach wszechświata możliwej do
    uznania za rozwinięta. A potrzeba wejść na wyższy poziom niż rozwinięta. Co to za
    rozwinięta cywilizacja w której jeśli ktoś zjadł jeden posiłek w przeciągu dnia i
    spał w łóżku pod dachem to ma lepiej niż 1/3 jego gatunku na Ziemi.

  • 10. Data: 2021-08-29 17:57:27
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Docelowym systemem każdej wysoko rozwiniętej cywilizacji, powszechnym we
    wszechświecie, jest komunizm.

    według kogo?

    Dla was ziemian jest to trudne do uwierzenia. Ziemianie nie stworzyli
    jeszcze żadnej cywilizacji w kategoriach wszechświata możliwej do
    uznania za rozwinięta. A potrzeba wejść na wyższy poziom niż rozwinięta.

    nie da się wejść na wyższy poziom podcinając skrzydła tym, którzy coś
    chcą zrobić