  • 1. Data: 2021-08-27 07:55:50
    Temat: Re: Kicha z 40+
    Od: Turn <t...@e...prv>

    W dniu 2021-08-26 o 16:21, psi bekart Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    o-programu-profilaktyka-40-zamiast-milionow.html

    > Nie poleci orzeł w GWna. A tak przy okazji. Ciebie pizdziak vel runt dziura w dupie
    a od dzisiaj jeszcze zakręt co tydzień bada lekarz w niemieckim burdelu dla
    zasłużonych nazistów. Do tego klienci bawią się z tobą w doktora.
    > Na ksywkę zakręt wpadłeś jak ci Herman do okrężnicy doszedł?

    zenusiu, synu zaropiałej suki i ślepego kundla. kastracie z przerośnięta
    łechtaczką. genetyczny debilu od pokoleń. tępotę wyssałeś z fiuta ojca.
    pracując w sowieckim burdelu dla zasłużonych nazistów obciągałeś fiuta
    psu hansa, a hans w tym samym czasie posuwał cie w kichę stolcową.
    uwielbiałeś to i do dziś za tym tęsknisz. mizdrzysz się do master'a bo
    czujesz w nim bratnią duszę. dwa pedałki ;-))

    --
    Turn

  • 2. Data: 2021-08-27 12:29:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ty naprawdę lubisz być grupowym chujem?

    -----

  • 3. Data: 2021-08-28 08:33:20
    Od: Turn <t...@s...prv>

    W dniu 2021-08-27 o 12:29, flama zenusiowa ąćęłńóśźż pisze:
    > Ty naprawdę lubisz być grupowym chujem?

    jestem ciekaw czy zenus ci odpowie ;-))))

    --
    Runt