  • Data: 2023-09-10 21:09:02
    Temat: Re: Klimatyzator na 2 pomije
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 10 września 2023 o 19:37:10 UTC+2 Cavallino napisał(a):

    > Nie potrafią.
    > Zwłaszcza gdy przeliczają raptem kilka godzin więcej swojego czasu (raz
    > w roku na wakacje) jako kilkanaście tysięcy zł rocznie, które by
    > zaoszczędzili, gdyby nie powyższe.
    >
    > Przynajmniej ta część, posiadająca/mogą ca posiadać garaże, albo własne
    > gniazdka pod domem.

    Nie wszystko jest dla wszystkich.

    W piątek przegląd mojego auta robiłem
    Citroen z 2007 roku warty teraz z 7 tys. Koszt roczny przeglądu to 100 zł, OC poniżej
    400 zł, AC bez sensu dla takiego auta.
    Diagnosta mówil że w ciągu ostatnich 12 miesięcy ok 10tys km przejechałem
    Zgadza się. Tak to auto używam.
    .
    Oprócz tych 10tys km(zakupy., odwiedziny teściowej, wszystko wokół komina)

    W tym roku byliśmy w Albani i Pradze.
    Na te dwa wyjazdy wypożyczyłem wygodne auto z wypożyczalni i zapłaciłem za to pewnie
    mniej niż roczne OC+ AC za elektryka
    Nie trzeba kupować browaru żeby się piwa napić.

    > I nie wytłumaczysz.
    Wytłumacz mi tak matematycznie że dla mnie zakup elektryka( czy w ogóle nowego auta)
    na sens
    Ps
    Kolega firmę prowadzi
    Pół życia w aucie spędza bo takie ma potrzeby.
    Dziennie po kilkaset km robi często poza domem nocuje, kupuje więc nowe auta co ok 2
    lata.
    Ale nie elektryki
    Wytłumacz jemu że dla niego zakup elektryka ma sens.

    > Nie i już, fobia i reklama ruskich/turbanów ważniejsza.
    Nie wszystko jest dobre dla wszystkich