  • Data: 2013-09-25 12:12:22
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-24 23:09, Adam pisze:

    > Nie place - nie ogladam w ogole tv (serio, choc wstyd mi bo to takie
    > hipsterskie ;) Wiadomosci mam 2 dni wczesniej w internecie (bez reklam!),
    > a filmy i seriale wylacznie z wypozyczalni i z Internetu (zaraz bede mial
    > bankowo wjazd FBI!).

    Znaczy nie masz telewizora?

    > Nie mam. Ale jakbym mial to bym potrafil zalozyc filtr na routerze
    > na wszystko co przychodzi z MACa TV na zewnatrz ;)

    A nie uwazasz, ze podobne praktyki po prostu powinny byc zakazane przez
    odpowiednie przepisy?
    Czy nie jest paranoja to, ze Ty potrafisz, a ktos inny nie?

    > Nie znam zupelnie sprawy wiec sie nie wypowiem. Nie mam pojecia jaka mieli
    > umowe z administratorem.

    To dzis zdaje sie jest juz zakazane, ale tak bylo. To jest paranoja a
    nie wymaganie, zeby nikt bez twojej wiedzy Cie szpiegowal.

    > Pewnie, ze jest git. Juz pisalem - wystarczy nie miec nic na sumieniu i o nic
    > nie trzeba sie martwic.

    Sprawiasz czasem wrazenie czlowieka nie tyle mlodego wiekiem, co
    conajmniej doswiadczeniem zyciowym. Hak zawsze sie znajdzie. Moze nie na
    Ciebie, ale jak zechcesz zostac prezydentem to kto wie?

    Pozdro.. TK