  • 11. Data: 2012-10-18 13:36:29
    Temat: Re: Kociol pulsacyjny
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    >Cały czas mi słodzisz. Przestań bo jeszcze pomyślę że masz w tym jakiś cel.

    Widze że ci się wszystko od razu kojarzy z fiutem w dupie.
    Nie dość żeś jełop to jeszcze pedał.

    Marek

  • 12. Data: 2012-10-18 13:39:45
    Od: k...@v...pl

    W dniu czwartek, 18 października 2012 09:17:39 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
    > Dnia Wed, 17 Oct 2012 15:02:01 -0700 (PDT), k...@v...pl napisał(a):
    >

    > (...)
    >

    > Taaaa... Widziales kiedy pulsacyjny silnik odrzutowy? Tam jest otwarta
    >
    > komora spalania i zawor plytkowy. Ciezko wytrzymac nawet w sluchawkach
    >
    > ochronnych.
    >

    > --
    >
    > Maciek
    >

    > Karkulowsiał zwartusiał
    >
    > Ratuwsianku Maciuwsio

    Nie widziałem. Ty też nigdy takiego silnika nie widziałeś w realu. Ostatni raz to
    więcej ludzi widziało a raczej słyszało takie silniki w okolicach 1944 roku. W skali
    makro jest głośny. Ale w skali mikro już niekoniecznie. Dasz wiarę że jak się
    świeczka pali to płomień jest wynikiem wybuchowego spalania atomów węgla w powietrzu.
    Cały czas w płomieniu coś wybucha a nie słychać.

  • 13. Data: 2012-10-18 14:00:25
    Od: k...@v...pl

    W dniu czwartek, 18 października 2012 09:00:06 UTC+2 użytkownik Irek N. napisał:
    > ciach - fatalnie się czyta i odpisuje na Twoje posty. Jest ku temu jakiś
    >
    > powód?
    >

    > Co do głośności, ciężko powiedzieć. Możesz mieć rację, że tak źle nie
    >
    > będzie, w końcu zwykły kompresor w lodówce też ma płytkowe zaworki,
    >
    > pracuje cyklicznie (to kompresor w końcu jest) a prawie go nie słychać.
    >
    > Za to kompresory powietrza strasznie :), więc pewnie kwestia parametrów.
    >
    > Zresztą, po coś tłumik w tym piecu dali.
    >

    > Silnik pulsacyjny... baaardzo cichy jest ;)
    >
    > http://www.wykop.pl/link/957909/ktos-odtworzyl-silni
    k-pulsacyjny-niemieckiej-rakiety-v-1/

    > Miłego.
    >
    > Irek.N.

    Wyobraź sobie że komora spalania w takim piecu może być wielkości paczki papierosów.
    łatwo to oszacować bo wiadomo ile gazu trzeba żeby zrobić 20kW. Że w piecu mieszanka
    zapala się 100 razy na sekundę. Nie da się zapalić 5cm3 gazu wymieszanego z
    powietrzem w komorze wielkości pudełka od butów.

  • 14. Data: 2012-10-18 14:19:04
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    >spalania atomów węgla w powietrzu. Cały czas w płomieniu coś wybucha a nie

    No popatrz... czego to kurak na wikipedii się nie dowiedział. Jeszcze dwa
    posty wcześniej o tym nie wiedział, bo gdyby wiedział to pewnikiem by
    napisał.

    Marek

  • 15. Data: 2012-10-18 15:04:59
    Od: k...@v...pl

    W dniu czwartek, 18 października 2012 14:19:10 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
> [...]
    >

    > No popatrz... czego to kurak na wikipedii się nie dowiedział. Jeszcze dwa
    >
    > posty wcześniej o tym nie wiedział, bo gdyby wiedział to pewnikiem by

    Chcesz się popisać jaki bystry jesteś a cały czas wychodzi że jesteś bystry jak gówno
    płynące w potoku.

  • 16. Data: 2012-10-18 15:11:50
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Chcesz się popisać jaki bystry jesteś a cały czas wychodzi że jesteś bystry
    >jak gówno płynące w potoku.

    Żal mi cię. Porządnej ubikacji w domu nie masz i srasz prosto do potoka.
    Musi tak być skoro wiesz jak wygląda gówno w potoku.
    A poniżej zapewne masz ujęcie wody. I to od tej wody tak ci w dekiel bije.

    Marek

  • 17. Data: 2012-10-18 15:26:21
    Od: k...@v...pl

    W dniu czwartek, 18 października 2012 15:11:54 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
    > U�ytkownik <k...@v...pl> napisa� w wiadomo�ci

    ps.com...

    > �al mi ci�. Porz�dnej ubikacji w domu nie masz i srasz prosto do potoka.
    >
    > Musi tak by� skoro wiesz jak wygl�da g�wno w potoku.
    >
    > A poni�ej zapewne masz uj�cie wody. I to od tej wody tak ci w dekiel bije.
    >

    > Marek

    Tylko na tyle Ci stać przygłupie. Jak masz problem bo jako szambonurek pracujesz i
    wszystko kojarzy Ci się z gównem to idź do psychologa na początek.

  • 18. Data: 2012-10-18 15:28:35
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    napisał:

    >Tylko na tyle Ci stać przygłupie. Jak masz problem bo jako szambonurek
    >pracujesz i wszystko kojarzy Ci się z gównem to idź do >psychologa na
    >początek.

    Ooo w twoich urojeniach nie pracuję już przy GK lecz jako szambonurek.
    Pamiętaj, to nie jest rdza to co masz w kubku z tego potoka.

    Marek

  • 19. Data: 2012-10-18 15:52:26
    Od: k...@v...pl

    W dniu czwartek, 18 października 2012 15:29:21 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
    > U�ytkownik <k...@v...pl> napisa� w wiadomo�ci

    ps.com...

    > W dniu czwartek, 18 pa�dziernika 2012 15:11:54 UTC+2 u�ytkownik 4CX250
    >
    > napisaďż˝:

    > Ooo w twoich urojeniach nie pracujďż˝ juďż˝ przy GK lecz jako szambonurek.
    >
    > Pami�taj, to nie jest rdza to co masz w kubku z tego potoka.
    >

    > Marek

    Urojenia to Ty masz jak wkręcasz 10 wkrętów w 10 sekund za 60 do 120 euro za
    przykręcenie połowy płyty. W każdej historyjce żeby była realna musi być coś
    realnego. W Twoich są same bajki. Jak jesteś taki dobry to dlaczego całymi dniami, z
    wyjątkiem tych co w pośredniaku musisz się zameldować, siedzisz na niusach? Taki
    talent to powinien kasę zarabiać a nie zabijać czas pijąc najtańsze piwo i pisać na
    niusach. W pijackim widzie ubzdurałeś sobie że mi pokażesz gdzie raki zimują. Nie
    dasz rady. Byle kto nie da rady.

  • 20. Data: 2012-10-19 09:22:03
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Urojenia to Ty masz jak wkręcasz 10 wkrętów w 10 sekund za 60 do 120 euro
    >za przykręcenie połowy płyty.

    Pisałem o stawkach za m2 ściany gotowej jełopie. Ale ty za głupi jesteś żeby
    te kilka informacji do kupy poskładać.

    >Taki talent to powinien kasę zarabiać a nie zabijać czas pijąc najtańsze
    >piwo i pisać na niusach.

    A to co ty jełopie tu robisz?

    Marek