  • 1. Data: 2012-10-16 23:58:23
    Temat: Blachodachówka Plannja
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Macie jakieś przemyślenia na temat blachodachówki Plannja Flex?
    Ktoś może zastosował, albo z jakiegoś powodu nie zastosował?

    Irek.N.

  • 2. Data: 2012-10-17 16:05:18
    Temat: Re: Blachodachówka Plannja
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Irek N." <j...@t...tajny.jest> wrote in message

    > Macie jakieś przemyślenia na temat blachodachówki Plannja Flex?
    > Ktoś może zastosował, albo z jakiegoś powodu nie zastosował?

    Ja mam rynny Plannja i nie rdzewieją :-) Wyglądają jak w dniu zakupu.
    Obróbki także. Tyle co mogę powiedzieć :-)

  • 3. Data: 2012-10-17 23:08:59
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Ja mam rynny Plannja i nie rdzewieją :-) Wyglądają jak w dniu zakupu.
    > Obróbki także. Tyle co mogę powiedzieć :-)

    THX, dobre i to.
    Strasznie mi siadła w "gust" fakturą (w sensie wzoru) i kolorystycznie :)
    Przy okazji rozwiązuje problem długich płatów (jest sprzedawana w
    kawałkach).

    Jak długo masz te rynny?

    Miłego.
    Irek.N.