  • 11. Data: 2009-05-10 19:30:58
    Temat: Re: Kolce przeciw ptakom
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gu734a$cbf$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie zwrociles uwagi, ze wolim proponuje tylko nie dokarmiac, nic nie pisze
    > o wybijaniu golebi.

    OK ma racje, nie zgadzam sie tylko z niektorymi stwierdzeniami. Zabrzmialo
    to dosc egoistycznie i tyle.

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2009-05-10 19:37:35
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Gołębie dają mniej więcej tyle samo pożytku w mieście co łażące po
    > piwnicach czy ulicach szczury. Jakoś nikt sie nie schyla nad szczurami i
    > nie płacze, że sie je bezdusznie zabija.

    Nie wiem ile pozytku daja golebie, nie jestem ornitologiem. Szczur pogryzl
    wozek mojedo dziecka stojacy w garazu, kocyk i pare innych rzeczy. Na te
    chwile widze wcale nie dosc subtelna roznice miedzy szczurem i golebiem. O
    ile szczurow nienawidze o tyle golebie poza sraniem zupelnie mi nie
    przeszkadzaja.
    Nie ma o czym sie rozpisywac.

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2009-05-10 20:59:02
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Rom wrote:
    > Witam
    >
    > Potrzebuję zakupić takie "kolce" (gwoździe na taśmie ? )
    > żeby ptaki mi nie siadały na jętkach pod podbitką.
    > Coś takiego co daje się na kościołach, zabytkach itp
    > Nie wiem jak ten produkt moze się nazywać i gdzie możnaby go kupic?
    > Czy mozecie pomóc?
    > Th in A

    Szkoda kasy, po paru latach gołębie powyrywają igły i zostaną ci same
    plastikowe podstawki, na pewnym urzędzie w Bielsku też tak było.
    Lepiej dać żyłki odpowiednio ponaciągane, przeszkadzają w siadaniu a są
    za cienkie aby ptak mógł na nich siąść. Albo siatka plastikowa z dość
    dużym oczkem z bardzo cienkiej nitki plastikowej aby była ledwo
    widoczna. W urzędzie w bielsku dali odstraszacze dzwiękowe ale też się
    nie sprawdziły bo ptaki się przyzwyczajają.
    A wogóle to najlepiej w jakiegoś sokoła się zaopatrzyć :)

    --
    -----
    Pozdr

  • 14. Data: 2009-05-10 21:40:51
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 8 Maj, 13:15, "Greg" <g...@i...pl> wrote:

    > typ 123, najlepszy na male i duze ptaki, sprawdza sie
    > na allegro tez znajdziesz

    tez kupilem cos takiego, ale dziala tak sobie - raz nawet jakis ptak
    zrobil na tym gniazdo ;) raczej nie polecam

    WS