  • 1. Data: 2023-02-23 18:44:47
    Temat: Kolejna fucktura za gaz
    Od: Kris <k...@g...com>

    Kwota 1441zl
    Zużycie 416m3
    4761kwh
    Więc ok 30gr za kWh jeśli się gdzieś nie pomyliłem.

  • 2. Data: 2023-02-23 20:45:11
    Temat: Re: Kolejna fucktura za gaz
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 23 lutego 2023 o 18:44:48 UTC+1 Kris napisał(a):
    > Kwota 1441zl
    > Zużycie 416m3
    > 4761kwh
    > Więc ok 30gr za kWh jeśli się gdzieś nie pomyliłem.
    Opomiarowalem klimatyzator i w zależności od temperatury na zewnątrz dziennie pobiera
    od 2,5 do 4 kilowatogodzin. Grzeje 50m?.

  • 3. Data: 2023-02-23 21:49:19
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 23 February 2023 at 20:45:12 UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:
    > Opomiarowalem klimatyzator i w zależności od temperatury na zewnątrz dziennie
    pobiera od 2,5 do 4 kilowatogodzin. Grzeje 50m?.
    Na 50 m2 potrzebny jest grzejnik co najmniej 5KW

    5KW x 10 godzin = 50kWh

    Klima daje niską temperaturę, czyli ma niską sprawność

    Lepiej grzać grzejnikiem 70 C niz klima 35 C za pół ceny.

    Klima to badziewie i nigdy nie działała.
    Bo to chłodzenie na lato z cieplych krajów, przerobione na grzanie
    i dlatego takie badziewne, bo sie nie nadaje.

    I nikt tego na zime nie lkupuje, bo slabo grzeje, jedynie podłogówką, a nikt drogo
    płącicc za podłogówkę nie chce,
    bo jak pęknie, to całą trzeba skuc co 5 lat, bo zatopi podłoge i sufit

  • 4. Data: 2023-02-23 22:03:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 23 lutego 2023 o 20:45:12 UTC+1 Zenek Kapelinder napisał(a):
    > Opomiarowalem klimatyzator i w zależności od temperatury na zewnątrz dziennie
    pobiera od 2,5 do 4 kilowatogodzin. Grzeje 50m?.

    Dodaj do tego z tone pelletu, wózek którym ten pellet na poddasze wwozisz, czas
    stracony na powyższe i wyjdzie podobnie jak gazem.
    Trochę przechlapane masz bo z kamienicy gdzie koczujesz inni sie już wyprowadzi( jak
    Sam pisałeś) więc sąsiedzi Ciebie nie grzeją.

  • 5. Data: 2023-02-23 23:10:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 23 lutego 2023 o 22:03:59 UTC+1 Kris napisał(a):
> [...]
    > Trochę przechlapane masz bo z kamienicy gdzie koczujesz inni sie już wyprowadzi(
    jak Sam pisałeś) więc sąsiedzi Ciebie nie grzeją.
    Jednak w sąsiednim temacie trafiłem że chorujesz głowę. Nie miej do mnie pretensji że
    interes z wynajmowaniem nie wyjdzie. To nie moja wina a twoja.

  • 6. Data: 2023-02-23 23:41:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-02-23 o 18:44, Kris pisze:
    > Kwota 1441zl
    > Zużycie 416m3
    > 4761kwh
    > Więc ok 30gr za kWh jeśli się gdzieś nie pomyliłem.
    Pocieszę cię, ja miałem w lutym fakturę na 1725zł za 553m3 czyli
    3.12zł/m3 za dwa miesiące od 22.11 do 24.01

    --
    Janusz

  • 7. Data: 2023-02-24 06:44:55
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-02-2023 o 18:44, Kris pisze:
    > Kwota 1441zl
    > Zużycie 416m3
    > 4761kwh
    > Więc ok 30gr za kWh jeśli się gdzieś nie pomyliłem.

    I pomyśleć że 14 miesięcy temu płaciło się 10 gr.....

    Ale nie, ceny gazu nie podwyższali.....

  • 8. Data: 2023-02-24 07:08:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 24 lutego 2023 o 06:44:57 UTC+1 Cavallino napisał(a):
    > I pomyśleć że 14 miesięcy temu płaciło się 10 gr.....
    >
    > Ale nie, ceny gazu nie podwyższali.....

    Skąd te 10gr?
    Listopad 2021
    2530kwh, kwota 521zl.
    20 gr/ kwh

  • 9. Data: 2023-02-24 07:13:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 23 lutego 2023 o 23:41:44 UTC+1 Janusz napisał(a):
    > Pocieszę cię, ja miałem w lutym fakturę na 1725zł za 553m3 czyli
    > 3.12zł/m3 za dwa miesiące od 22.11 do 24.01

    Nie trzeba mnie pocieszać.
    30gr/kWh to.calkiem niezła cena.
    Zadnych smieciuchow czy innych kominków w domu.
    Bezobsługowo.
    Raz na dwa miechy fuckture opłacić i tyle.

    A grzałem już w swoim życiu trocinami, węglem brunatnym, drewnem, węglem typu orzech,
    ekogroszkiem.

  • 10. Data: 2023-02-24 07:16:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 23 lutego 2023 o 23:11:01 UTC+1 Zenek Kapelinder napisał(a):
> [...]
    że interes z wynajmowaniem nie wyjdzie. To nie moja wina a twoja.

    Stara pomarszczona cyganko- doczytałes już o cenach na licytacjach komorniczych?