  • 31. Data: 2023-02-28 07:16:12
    Temat: Re: Kolejna fucktura za gaz
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 28.02.2023 o 02:47, MK pisze:

    > Te termometry+higrometry dają prawie zdalny podgląd (po BT)
    > automatycznie zapisują pomiar co 1 h i na żądanie w dowolnym momencie
    > aplikacja rysuje wykresy i umożliwia eksport danych
    > mam i polecam
    >
    > https://allegro.pl/oferta/czujnik-xiaomi-2-bateria-w
    -cenie-2szt-12668453913?fromVariant=12639807310

    dokladnosc wilgotnosci: 0.1% taaaaa

  • 32. Data: 2023-03-02 06:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MK m...@b...cn ...

> [...]
    > automatycznie zapisują pomiar co 1 h i na żądanie w dowolnym
    > momencie aplikacja rysuje wykresy i umożliwia eksport danych

    Tez je stosuje. Ale pamietaj ze zeby dobrze działały to potrzebna
    jeszcze bramka.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 33. Data: 2023-03-02 06:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Nie bardzo, poza tym nie te koszty.
    > A jak sama nazwa wskazuje to ma być domek na lato.

    > I lepiej inwestować w ogrzewanie niż w okno?
    > Obstawiam że rocznie trzeba za to płacić więcej.

    Oczywiście ze nie :)
    Ale nigdy nie ma czasu go wyregulować. Juz kilka razy robiłem podejscia
    pod spotkanie ze znajomym specjalista od okien i jakos nie mozemy sie
    spiknac.
    Za duzo tematów ale bedzie zrobione. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik