    From: "Maniek4" <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kolejność wykonywania robót??
    Date: Wed, 21 Jan 2009 19:06:14 +0100

    Użytkownik "Tim" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
    news:gl7cah$4bu$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "severin" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Pierwszy powinien byc elekryk, potem tynkarze, hydraulik i posadzki na
    > koncu

    Dokladnie tak, ale skoro ma jak ma, to bezwzglednie po hydrauliku posadzka.
    Ja nie wyobrazam sobie stanu foli i styropianu pod rurkami po pracach
    tynkarskich, o rurkach nie wspomne, bo oczywiste. Posadzke mozna
    zabezpieczyc kartonami i przypilnowac tynkarzy, zeby kazdego dnia po sobie
    sprzatali. Tak czy tak to nie do konca wygodna kolejnosc. Koniecznosc
    zabezpieczania przy tynkach wszystkich przylaczy hydraulicznych i ogolnie
    nie fajnie.

    Pozdro.. TK