  • 1. Data: 2009-06-15 10:48:23
    Temat: Kołki do styropianu 36 cm
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    Potrzebuję strasznie długaśnych kołków do styropianu (36 cm)....
    Czy ktoś wie gdzie takie można kupić (i za ile)?
    Jeśli to istotne to mieszkam w okolicach Warszawy.

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 2. Data: 2009-06-15 11:36:04
    Temat: Re: Kołki do styropianu 36 cm
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Krzemo" <p...@g...com> wrote:
    > Potrzebuję strasznie długaśnych kołków do styropianu (36 cm)....
    > Czy ktoś wie gdzie takie można kupić (i za ile)?
    > Jeśli to istotne to mieszkam w okolicach Warszawy.

    Witam,
    Najdłuższe jakie widziałem mają 30cm. Wg atestu do 20cm styro.
    Ja mam takie na 18cm styro. Płaciłem ok. 1,2zł, ale w listprice są po ponad
    4zł...
    http://koelner.pl/c?lang=pl&mod=products&c=product&p
    1=687

    --
    Bartek

  • 3. Data: 2009-06-15 11:42:43
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Najdłuższe jakie widziałem mają 30cm. Wg atestu do 20cm styro.
    > Ja mam takie na 18cm styro. Płaciłem ok. 1,2zł, ale w listprice są po
> [...]

    Adam Szendzielorz jakis czas temu rzucił linkiem z takimi długimi kołkami.
    Poszukaj w jego postach ew.

    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-06-15 12:50:44
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    wiadomościnews:h15bn5$tcn$1@news.onet.pl...

    p1=687

    > Adam Szendzielorz jakis czas temu rzucił linkiem z takimi długimi kołkami.
    > Poszukaj w jego postach ew.
    >
    > --
    Przeszukałem i nic :-(
    Pamiętasz może temat konwersacji?

  • 5. Data: 2009-06-15 12:57:20
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 15 Cze, 13:42, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Bartek" <b...@...atonet.pl> napisał w
    > wiadomościnews:h15bn5$tcn$1@news.onet.pl...
    >Przeszukałem i nic :-(
    >Pamiętasz może temat konwersacji?

    Adam się zjawi to powtórzy linki pewnie.

    Tematu nie pamietam ale wiem że była długa dyskusja na temat grubości styro
    na ściany(była mowa chyba o 30cm warstwie styro;)))

    Krzysiek

  • 6. Data: 2009-06-15 13:09:01
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    A te 36cm, to na ścianach budynku ?

    Jak masz / będziesz mieć zamocowane okna ?

    Bo głębokie osadzenie może spowodować gorsze doświetlenie wnętrza.

    Ale za to na parapecie będzie można się położyć ;)

    Pozdrawiam,
    Aleksander.

  • 7. Data: 2009-06-15 13:27:59
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 15 Cze, 15:09, "Aleksander" <f...@f...fake> wrote:
    > A te 36cm, to na ścianach budynku ?
    Te 36 cm to wymagana długość kołka.
    ;-)

    > Jak masz / będziesz mieć zamocowane okna ?

    Mam zamocowane na kotwach (poza licem ściany) ale to nie ma w tym
    przypadku znaczenia.

    > Bo głębokie osadzenie może spowodować gorsze doświetlenie wnętrza.

    Nie są głęboko osadzone ( z zewnątrz patrząc).

    > Ale za to na parapecie będzie można się położyć ;)

    Na to liczę i tego pragnę ...
    ;-)

    Ale wbrew pozorom ściana nie jest aż tak gruba jak by się wydawać
    mogło (silka E18)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 8. Data: 2009-06-15 13:39:22
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...
[...]

    spróbuj posukac w Mag-Krak, Wkręt-met - mają swoje strony www, znajdz
    dystrybutora i kup

    pozdr
    p.

  • 9. Data: 2009-06-15 17:46:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 15 Jun 2009 03:48:23 -0700, osobnik zwany Krzemo
    wystukał:

    > Potrzebuję strasznie długaśnych kołków do styropianu (36 cm).... Czy
    > ktoś wie gdzie takie można kupić (i za ile)? Jeśli to istotne to
    > mieszkam w okolicach Warszawy.

    a musisz mieć do muru? Bo ktoś ostatnio pokazywał takie wkręcane w
    styropian. Duża średnica ale płytkie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2009-06-15 19:56:06
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 15 Cze, 12:48, Krzemo <p...@g...com> wrote:
    > Potrzebuję strasznie długaśnych kołków do styropianu (36 cm)....

    Nieprawda ;-)

    Mozesz uzyc duzo krotszych, stosujac taki patent:

    Nawierc otwory w przyklejonym styropianie:

    http://images42.fotosik.pl/7/0690a8c4d1d0fe9bmed.jpg

    Zakolkuj, przygotuj na boku "korki":

    http://images33.fotosik.pl/360/d6e2233358124811med.j
    pg

    I zatkaj:

    http://images27.fotosik.pl/271/c5f01a29cdefa5e4med.j
    pg

    Na to standardowo siatka, klej etc i bedzie git:

    http://images25.fotosik.pl/270/7a41567ab5cbf22bmed.j
    pg

    Patent by j-j.
    pozdr.