  • 11. Data: 2009-06-17 07:10:07
    Temat: Re: Kołki do styropianu 36 cm
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 15 Cze, 21:56, Adam Szendzielorz <a...@g...com> wrote:

    > Nieprawda ;-)
    >
    > Mozesz uzyc duzo krotszych, stosujac taki patent:
    > <ciach>

    Na to już za późno... Chcę dokleić styropian na istniejące ocieplenie.
    Potrzebuję kołki które "sięgną dna". W sumie na tym fragmencie będzie
    (razem z nowym) ze 30 cm styropianu.

  • 12. Data: 2009-06-17 08:15:02
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 17 Jun 2009 00:10:07 -0700 (PDT), Krzemo napisał(a):

    > Na to już za późno... Chcę dokleić styropian na istniejące ocieplenie.
    > Potrzebuję kołki które "sięgną dna". W sumie na tym fragmencie będzie
    > (razem z nowym) ze 30 cm styropianu.

    A po co Ci te kołki? W większości przypadków nie są w ogóle potrzebne, ew.
    jedynie na szczytach budynku.

    --
    best regards,
    scream

  • 13. Data: 2009-06-22 08:32:44
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 17 Cze, 10:15, scream <n...@p...pl> wrote:

    > A po co Ci te kołki? W większości przypadków nie są w ogóle potrzebne, ew.
    > jedynie na szczytach budynku.
    >
    > --
    Na szczytach i na rogach ... więc są potrzebne...
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.