  • 1. Data: 2009-06-14 20:20:32
    Temat: mokry słupek - naprawiony
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    Pytałam Was kiedyś o rady w sprawie słupka (murowanego) który był czwartym
    rogiem altanki,
    a który zachodził wilgocią.
    Pogoda (deszcze) oraz długie przemyśliwania jak zrobić, aby były to
    najmniejsze koszty.
    Przeniosłam rurę spustową, od rynny, na sąsiedni bok, co nie wymagało jej
    przerabiania
    i odsunęłam trochę od słupka.
    Nie miałam za bardzo jak odsunąć odpływu wody od słupka.
    Wykopałam dołek (nie zmierzyłam jego głębokości) do piasku.
    Było tego 7-em wiader niepełnych. Pełne nie mam siły nosić :-(.
    Wypełniłam dół drobnymi kamieniami.

    Tak to wygląda teraz http://picasaweb.google.com/kkrycha/MokrySUpek04#.

    Mam nadzieję, że da to długotrwały efekt.
    Jeżeli nie to poinformuję Grupę, aby nikt nie brał ze mnie przykładu.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2009-06-15 05:28:04
    Temat: Re: mokry słupek - naprawiony
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    Co ta rynna tak bardzo odstaje od krawedzi dachu ?

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 3. Data: 2009-06-15 06:37:41
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    pluton pisze:
    > Co ta rynna tak bardzo odstaje od krawedzi dachu ?

    To sprawa ujęcia fotograficznego.
    Gdy patrzy się z nosem na wysokości rynny, to nie widać takiej przerwy.
    Przyjrzę się tej rynnie i sfotografuję z innego ujęcia.

    Pozdrawiam Krycha.