  • 1. Data: 2022-03-24 06:56:28
    Temat: Re: Kompleks "starszego" brata
    Od: Runt <t...@b...prv>

    W dniu 2022-03-23 o 22:42, KANALIA* Zenek Kapelinder ujada:

    > Zadroscisz
    zenusiu, a co ci mam zazdrościć? kurduplowatej postury?
    > bo ty pizdziak vel runt dziura w dupie
    ty zenusiu vel kogutek aka mentalnie złamany fiutek
    > masz kompleks małego fiutka.
    masz zamiast fiutka przerośniętą łechtaczką, którą ci wyrzeźbił twój
    pejsaty tate chlastając ci brzytwą przez krocze.
    >Ojca po jakach nie kop jak łapę do szcznia podnosi.
    i pamiętaj zenusiu! trzymaj ojca za fiuta kiedy szczy. i nie pij wody z
    misek dla kaczek! a teraz do budy kundlu zawszony!

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

    W dniu 2022-02-24 o 15:21, kanalia Zenek Kapelinder ujada na
    pl.soc.polityka:

    "Tak rakietami porzuca gdzie będzie musiał. Taka ma doktrynę
    prowadzenia wojny. Nie jest tajna. Jeśli ja wiem że Rosja może użyć
    broni w dowolnym miejscu na ziemi jeśli uzna że jest stamtąd
    zagrożona to ci od wojny na Ukrainie też to powinni wiedzieć. Nie
    bombardują miast i wsi tylko składy broni i pasy startowe. Uważam że
    jeśli ludzie żyjący na jakimś obszarze chcą stworzyć własne państwo. I
    są przesłanki że mogą sobie poradzić. To należy dać im taka możliwość a
    nie wysyłać na nich wojsko żeby siła ich zatrzymać. Ukraina wysłała
    wojsko żeby spacyfikowało krnąbrnych mieszkańców okręgu Ługańskiego i
    Donieckiego. To wtedy według ciebie było w porządku? Słyszałeś że jak
    Krym wrócił do Rosji to powstała tam partyzantka czy raczej ludzie byli
    zadowoleni jak dostali zaległe wynagrodzenia i podwyżki pensji?

    Ukraina to sztuczny twór. Po chociażby 3 razy niższym niż w Rosji i
    Polsce PKB na obywatela widać że nie jest zdolna do samodzielnego
    istnienia. Przekreciarze rozkradajacy Ukrainę na prezydenta postawili
    klauna i artystę kabaretowego. I co ten klaun zrobił? Wprowadził stan
    wojenny żeby nikt z Ukrainy legalnie nie mógł wyjechać bo zabraknie
    mięsa armatniego broniącego majątków oligarchów. Rosja ma sporo za
    uszami ale akurat w tym przypadku co jest jestem za Rosja."