  • 31. Data: 2018-01-03 13:00:37
    Temat: Re: Koniec świata
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-12-26 o 21:05, Kris pisze:
    > Środek zimy praktycznie a ja z żonką dzisiaj kawe na tarasie piłem i koszulki z
    krótkimi rękawkami mieliśmy
    > Tak słoneczko grzało;)

    Poczekaj poczekaj jeszcze zima przyjdzie, oby nie taka jak w stanach
    gdzie spadło do -36 w niektórych miejscach i 1,5m śniegu spadło w dobę.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 32. Data: 2018-01-05 18:00:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 5 stycznia 2018 16:08:50 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Od niedzieli podobno zima. :-D

    Kalendarzowa chyba
    Właśnie telewizor zeznaje że sobota niedziela 10stC
    Ale padać nie będzie podobnież
    Bo dzisiaj kolejny dzień pada.
    Nawet krety nie wyłażą;)

  • 33. Data: 2018-01-06 07:22:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 5 stycznia 2018 18:00:18 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Kalendarzowa chyba
    > Właśnie telewizor zeznaje że sobota niedziela 10stC
    > Ale padać nie będzie podobnież

    TVN po raz kolejny kłamał
    Pada

  • 34. Data: 2018-01-06 22:00:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 6 stycznia 2018 21:47:24 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A tam. U Ciebie ciągle wieje i do tego pada.

    Teraz pada i nie wieje

    > ICM mówi, że od
    > niedzieli początek zimy. Inne prognozy mówią o co najmniej
    > tygodniu, więc nie jest źle.

    Prognoz w tvn-ie nie słuchaj. Alb słuchaj ale nie wierz im;)

    > Od 15 zaczynają się ferie, czyli w sam raz.

    Córka zeznaje ze dwa tygodnie później te ferie;)

    >W górach widzę że szału nie ma ze śniegiem, ale chociaż
    > jest. Jeszcze tylko trochę mrozu i będzie git.

    Nad Bałtyk dawaj

  • 35. Data: 2018-01-08 16:46:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 stycznia 2018 02:26:07 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ta nie wieje. Nad Bałtykiem zawsze wieje, tylko Wy tego nie wiecie.

    Wczoraj nie wiało
    Albo nie wiedziałem ze wieje;)
    Piknie było
    > Może latem. Od kiedy dzieci większe to w góry nam samochód
    > częściej skręca. Morze mnie chyba nudzi od jakiegoś czasu i nie
    > jest to tylko Bałtyk.

    Z gór to ja te na Dolnym Śląsku tylko uznaję;)
    A i za deszczem zacząłem tęsknic
    Od wczoraj nie pada;) Dwa bezdeszczowe dni- tego dawno nie było;)

  • 36. Data: 2018-01-09 10:15:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 stycznia 2018 19:49:28 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ja tez czuje niepokój jak drugi dzień nie pada. Martwi mnie jednak
    > coś innego. 15 zaczynają się ferie a w górach na plusie i
    > deszczowo. Ironia qzwa. Jak u nas mróz to tam ciepło. Jak tak
    > dalej pójdzie to chyba faktycznie nad ten Bałtyk pojadę.

    Dzisiaj rano minus 3stC i taka niespodzianka na trawniku
    http://files.tinypic.pl/i/00954/bw1ic4wb7se0.jpg

  • 37. Data: 2018-01-09 16:05:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 stycznia 2018 14:02:17 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Fajne. Skądś to znam. :-)
    Najśmieszniejsze jest to że tam 10-15cm niżej jest już woda gruntowa. Kilka metrów
    dalej trawnik jest trochę niżej i tam na przedwczoraj woda była z 5cm pod trawą. Tam
    kretowisk jeszcze nie ma, tona zdjęciu zrobił dzisiaj w nocy