  • 1. Data: 2017-12-26 21:05:59
    Temat: Koniec świata
    Od: Kris <k...@g...com>

    Środek zimy praktycznie a ja z żonką dzisiaj kawe na tarasie piłem i koszulki z
    krótkimi rękawkami mieliśmy
    Tak słoneczko grzało;)

  • 2. Data: 2017-12-27 08:38:53
    Temat: Re: Koniec świata
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 grudnia 2017 23:43:16 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Aić Pan. Narty nasmarowane, buty odkurzone a Ty na tarasie w
    > grudniu z krótkim rękawem. Do dupy cały ten rok. Od marca tylko
    > pada a do tego jeszcze zima ciepła. Miałem rezerwować sylwestra
    > na niedalekim stoku i chu z tego wyszło. Można pojeździć po
    > trawie co najwyżej.
    U mnie takie klimaty(narty) nikogo nie kręcą na szczęście;)
    Najbliższy mi stok to Amalka ale to podobno wstyd dla narciarza na czymś takim
    zjeżdżać;)
    Za to od dłuższego już czasu kumpel mnie namawia do kąpieli w Bałtyku zimą
    Zawsze w niedziele w południe włażą do morza
    I chyba dojrzałem już do tego ze w ktorąś niedzielę wlezę z nimi.

  • 3. Data: 2017-12-27 08:44:01
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 27 grudnia 2017 08:38:54 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Zawsze w niedziele w południe włażą do morza
    > I chyba dojrzałem już do tego ze w ktorąś niedzielę wlezę z nimi.

    Przy typowej temperaturze kąpielowej czyli +15 jajca anihilują,
    to ja nie wiem co się dzieje jak jest koło zera. Podziel się
    wrażeniami :]

    L.

  • 4. Data: 2017-12-27 09:15:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > Przy typowej temperaturze kąpielowej czyli +15 jajca anihilują,
    > to ja nie wiem co się dzieje jak jest koło zera. Podziel się
    > wrażeniami :]

    Dzielenie się jajcami to nie na te święta.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2017-12-27 13:35:44
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 grudnia 2017 21:06:01 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Środek zimy praktycznie a ja z żonką dzisiaj kawe na tarasie piłem i koszulki z
    krótkimi rękawkami mieliśmy
    > Tak słoneczko grzało;)

    ale pamietaj ze zmian klimetycznych nie ma, jest spisek tylko

    b.

  • 6. Data: 2017-12-27 13:44:21
    Od: quent <x...@x...com>

    On 27.12.2017 13:35, Budyń wrote:

    > ale pamietaj ze zmian klimetycznych nie ma, jest spisek tylko

    Spisek dot. ich antropogeniczności.
    Same zmiany były, są i będą bo taka jest natura wszechrzeczy - panta rhei...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2017-12-27 14:05:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 grudnia 2017 13:35:47 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > ale pamietaj ze zmian klimetycznych nie ma, jest spisek tylko

    Dziwi mnie tylko że jeszcze nie piszą ze top wina Kaczyńskiego;)

  • 8. Data: 2017-12-27 14:40:19
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]

    > pada a do tego jeszcze zima ciepła. Miałem rezerwować sylwestra
    > na niedalekim stoku i chu z tego wyszło. Można pojeździć po

    Hue hue. Przyszedłem trochę się z Was ponabijać i poszydzić, ludzie równin,
    bo w całych beskidach warunki piękne, a w Białce 100cm śniegu, zdjęcie z
    wczoraj:

    https://tinyurl.com/yarfjrs9

    Ale nie będę bo sam nie pojeżdżę w tym roku z wiadomego powodu :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2017-12-27 15:08:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To ja w ramach spisku czekam na krajowe arbuzy, mandarynki, ananasy itp. Szkoda ze
    zabraknie mi kilku lat zebym sie doczekal.

  • 10. Data: 2017-12-27 15:15:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 grudnia 2017 14:40:21 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Ale nie będę bo sam nie pojeżdżę w tym roku z wiadomego powodu :P
    > pozdr.

    Okres świąteczny to i złośliwy nie powinienem być ale będę.
    Czy to nie z Tobą nie tak dawno dyskusje były że trochę się zmieni jak dzieciak
    dojdzie? Chyba nawet ja to Tobie pisałem
    A Ty pisałeś że wszystko do ogarnięcia- dwie wrzuty na fb i z dzieciakiem wczasować
    można;)